Unreal Engine 4 bude aj pre mobily |
Nový Gameinformer je už v uliciach a ponúka 10 strán opisu technických možností Unreal Engine 4.
Nový Gameinformer je už v uliciach a ponúka 10 strán opisu technických možností Unreal Engine 4. Článok síce prináša veľa technických vecí, ale v zásade ciele UE4 enginu sú jasné, zjednudušiť prácu game designérov a grafikov minimalizovaním nutnosti programovania. Autori sa tak budú môcť viac sústrediť na samotnú hru.
Epic vývoji enginu konzultoval s Intelom, AMD, Nvidiou, Quallcomom a vypracovali spolu roadmap pre vývoj enginu. Bude sa postupne vyvíjať a znovu bude podporovať aj mobilné a slabšie grafické čipy, čo nám naznačuje, že nebude mať problém ani s Wii U, ktorého podpora bola na pretrase minulý týždeň.
Z výkonových detailov môže vraj engine vygenerovať milión particle efektov bez dopadu na výkon hry, generuje lens flare efekty dynamicky. Viac detailov nám priblíži samotný Epic v piatok na predstavení enginu.
Devkit pre Unreal Engine 4 vyjde čoskoro a firmy s ním už budú môcť pracovať. Engine autori plánujú na 10 rokov s tým, že jeho generácia by začala s príchodom nových konzol (zrejme budúci rok).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 38
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 215
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- RECENZIA: Homeworld 3 9
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 90
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 142 zobraziť viac článkov >