Dual Universe sa chystá zaradiť k veľkým vesmírnym MMO hrám, spustil Kickstarter |
Jeden spoločný vesmír pre všetkých, kde si všetci musia všetko postaviť sami, vymeniť, kúpiť alebo ukradnúť. Podporíte ho na Kickstarteri?
Vesmírne MMO Dual Universe dnes vstúpilo na Kickstarter, vďaka čomu konečne poznáme kompletnú ambicióznu víziu štúdia Novaquark. Aj s pomocou vyzbieraných peňazí chce stvoriť jeden spoločný svet pre všetkých hráčov, hosťovaný ich serverom, bez vopred nalinkovaných lokalít, zón či tranzitných dier na mape. V sandboxovej sci-fi MMORPG sa hráč ocitne v koži jedného z bývalých pozemšťanov, ktorí sa teraz majú v novom priestore pokúsiť znova vybudovať civilizáciu, ale nikto ich k tomu nebude nútiť. Pirát, politik, prieskumník, staviteľ, baník, bojovník, prepravca a ďalší špecialisti si v novom svete určite nájdu svoje miesto a možno aj guildu, ktorá ich podporí. S povolaniami je prepojený RPG systém, kde sa bude postava vždy zdokonaľovať iba v jednom aktívnom skille, a to aj keď bude hráč offline.
Od sci-fi RPG a MMORPG konkurencie sa Dual Universe odlíši plynulým prechodom z povrchu planéty do vesmíru a od vesmírnych simulátorov budovaním. Svoj vesmír totiž vystavia z malých kúskov, voxelov. Hráčovi potom dá nástroje, aby tieto voxely ničil, zbieral, premiestňoval a vytváral nové. S podobnou ľahkosťou ako v Minecrafte tak majú vznikať nové vesmírne lode, vozidlá, domy a pri spolupráci väčšieho množstva usilovných hráčov aj mestá a orbitálne stanice.
Svet vystavený z voxelov má tú výhodu, že hráč môže začať kopať prakticky kdekoľvek ho napadne a ešte väčšiu radosť bude mať, keď niečo skutočne vyťaží. Hodnotné suroviny ale treba pod povrchom najprv odhaliť, čo je hneď práca pre dve povolania. Ekonomika bude riadená hráčmi a predávať i nakupovať sa bude dať všetko, vrátane vlastnoručne postavených prepravných lodí, prípadne lodí vyprodukovaných vo vlastnej továrni, ktorá ale bude spotrebovávať mnoho zdrojov...
K zostrojovaniu vozidiel a lodí bude potrebná "základná jednotka", masovú výrobu umožní "továrenská jednotka" a drahá "teritoriálna jednotka" umožní jeho majiteľovi privlastniť si územie v tvare hexagónu so šírkou 1 km. Ruku v ruke s obsadzovaním územia a možnosťou útočiť na všetko neležiace v bezpečnej zóne príde politika, aliancie a vojny. Vojnové stroje budú mať niekoľko rôznych typov útokov, pancierovanie i energetické štíty.
Kampaň na Kickstarteri bude úspešná, ak sa podarí vyzbierať aspoň pol milióna eur. Pred sebou má 34 dňový boj a po pár hodinách už na konto pribudli prvé desaťtisíce. Alfa-verzia pre podporovateľov by mala byť spustená v priebehu roka 2017 a hra by vraj mohla byť dokončená už o rok neskôr, ale u takto veľkého projektu je celkom pravdepodobný odklad.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 232
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Novaquark Štýl: MMO / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|