4X vesmírna stratégia Starfall Tactics je na KickStarteri aj s novými zábermi |
Grafika postavená na Unreal Engine 4 a free-to-play model inšpirovaný Hearthstone.
Snowforged Entertainment z ruskej Sibíri odštartovalo KickStarter kampaň pre svoju 4X vesmírnu real-time strategickú hru Starfall Tactics. Hra sa bude dať stiahnuť zadarmo a využije free-to-play biznis model, ale 45 tisíc dolárov potrebuje vyzbierať vopred. Autori sa rozhodli, že podobne ako v kartovom Hearthstone, aj v ich RTS sa budú dať v in-game obchode kupovať tzv. Booster packs, ktoré hráčovi umožnia rýchlejšie napredovať a skôr sa dostať medzi najlepších hráčov. Podporovateľom teda ponúkajú práve tieto balíčky, ako aj in-game odmeny a prednostný prístup do alfa aj beta-testu. Napodobenie úspešného modelu ešte zvýraznia znázornením balíkov, bonusov a konštrukčných plánov lodí v podobe hracích kariet.
Pri predstavení titulu sa autori sústredili na taktické PvP boje, na KickStarteri však odhaľujú aj strategickú časť s prvkami MMOG. V strede mapy bude akási "škôlka" pre začiatočníkov a ľudí, ktorí sa nechcú púšťať hlbšie do MMO hrania. Hráčovu flotilu tu bude reprezentovať jedna loď a jeho avatar. Takto bude cestovať stredom galaktickej mapy a zúčastňovať sa sólových i kooperačných misií a plniť priania rôznych NPC.
Za okrajom tejto bezpečnej a civilizovanej zóny sa má nachádzať divoká časť vesmíru s tisícami hráčov združených v klanoch, skúmajúcich hlbiny vesmíru a bojujúcich o nadvládu nad sektormi a vesmírnymi stanicami. Každá časť tohto priestoru prinesie svojmu vlastníkovi vítané bonusy, čo bude zároveň motiváciou k vytváraniu aliancií a klanovým vojnám. Konflikty budú vrcholiť v team vs. team zápasoch, v ktorých vyhrá lepší tím, nie početnejšia aliancia.
O bojoch najviac prezrádza video. Budú taktické, farebné, vďaka Unreal Enginu 4 aj celkom pohľadné a plné prekvapení. Hráči si totiž svoje lode skladajú sami a je na nich, či vsadia na rýchlosť a obratnosť, alebo na svoje lode navešajú množstvo zbraní, ťažký pancier, silové štíty, maskovací systém, generátor skokových brán či samodeštrukčný mechanizmus. Moderný engine umožní aj real-time prepočítavanie dráhy striel a rakiet, takže v okamihu vystrelenia ešte nebude isté, či bude loď zasiahnutá, alebo ju zachránia obranné laséry, alebo sa napríklad stihne skryť za blízky asteroid. Dôležité boje môžu trvať 10 až 20 minút, voľba Quick Game však ponúkne zábavu aj hráčom s menším množstvom času a trpezlivosti.
Ak sa vám hra páči ale nemienite ju finančne podporiť, môžete jej dať aspoň palec hore na Steam Greenlight.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 82
- GTA VI príde na PC neskôr 134
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- RECENZIA: Indika 25 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Snowforged Entertainment Štýl: Stratégia / Realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|