Mimoriadne bohatá nádielka informácií o blížiacom sa Witcher 3: Wild Hunt |
Že toho už viete veľa a sliny vám už tečú 24/7? Nevadí, prečítajte si ešte viac o jednej z najočakávanejších hier tohto roka. Krotenie koní, výbušné šípy, runy, vymaxovanie znamení...
Level dizajnér The Witcher 3: Wild Hunt Miles Toast počas včerajšieho livestreamu odhalil množstvo nových a zaujímavých informácií o asi najočakávanejšej hre tohto roka.
- Geralt bude používať zbroj rozdelenú do troch tried - ťažkej, stredne-ťažkej a ľahkej. Ťažká zbroj samozrejme ponúkne najlepšiu ochranu, ale zároveň obmedzí regeneráciu staminy.
- Ak sa Geralt zameria na jedného nepriateľa, bude mu odoberať staminu (žltý zásobník pod červeným zásobníkom bodov života). To nepriateľovi zabráni v blokovaní zaklínačových nadľudsky rýchlych útokov.
- Používa dva typy vyhnutí. Pri dlhom spraví kotúľ, pri krátkom iba krok do strany alebo vzad.
- Veľmi dôležité majú byť aj body adrenalínu. Umožnia spustenie niekoľkých špecialít vrátane niektorých efektov znamení.
- Pri dokonalom načasovaní môže prilietajúci šíp nielen vykryť, ale ho aj poslať späť do jeho strelca.
- Niektoré schopnosti môžu byť prepojené s mutagénmi, aby sa zvýšil ich efekt.
- Body schopností sa dajú utrácať v rôznych stromoch schopností, ale hráč ich potrebuje investovať v súlade so svojím štýlom hrania. Ak sa pri vývoji sústredíte na zachádzanie s mečom, negatívne to pocítite na magických znameniach. Čiastočne sa to však bude dať vykompenzovať runami a adrenalínom.
- Alchýmia je v tomto dieli komplexnejšia a zložitejšia, ale o to viac sa jej oplatí venovať.
- Ak Geralt do svojho meča umiestní runu a oľutuje to, späť povedú dve cesty. Môže zničiť meč a zachrániť runu pre ďalšie použitie, alebo zničiť runu a zachrániť meč aj s voľným slotom.
- Ak Geralt čelí nepriateľovi stojacemu nižšie než on, existuje pravdepodobnosť, že počas súboja stratí rovnováhu a spadne.
- Ani v tejto hre nebudú chýbať sudy, ktoré v prípade kontaktu s ohňom explodujú.
- Alchymistické recepty sa dajú kúpiť aj ukradnúť.
- Každý bod skúseností utratený v strome znamení zvýši regeneráciu staminy. Otvára sa tým netradičná možnosť sústrediť sa iba na tento strom, doviesť znamenia na maximum a počas bojov zasypávať súperov znameniami. Znamenia môžu byť dosť silné na to, aby mohli zabiť nepriateľa jednou ranou.
- Geralt sa môže naučiť aj druhú formu každého znamenia. Tá nemusí byť nevyhnutne lepšia než pôvodná, skôr sa bude veľmi hodiť v určitých situáciách. Ovládanie bude jednoduché, pri pôvodnej forme sa kliká na ikonku znamenia, pre spustenie alternatívneho účinku stačí podržať tlačítko stlačené.
- Miesta sily rozoznáte podľa monolitov. Na týchto miestach môže Geralt meditovať a získať bod skúseností i dočasný bonus (buff). Tieto miesta budú skryté, aby odmenili hráčov skúmajúcich celý svet, nie len miesta hlavnej príbehovej linky.
- Geraltov kôň (Klepna) bude mať vlastnú výstroj, trofeje, brašne, rôzne sedlá i klapky na oči, všetky viditeľné počas hrania. Brašne zvyšujú nosnosť, kvalitné sedlo výdrž a klapky na oči zvyšujú prah, pri ktorom sa kôň splaší.
- Veľavravné pomenovania náročností: Just the Story, Story and Sword, Blood and Broken Bones a Death March. Na najvyššej náročnosti sa Geraltovi neobnoví zdravie ani pre meditácií a nezvýšia sa ani staty.
- V PC verzii sa dá použiť uložená pozícia z Witcher 2, ale neprenesie sa tým zbroj, zbrane ani vybavenie. Import nie je nutnosťou, ale voľby z druhého dielu budú dôležité.
- Toxicita bude časom klesať, ovplyvnia ju body v strome alchýmie a niektoré efekty sa bez nej nespustia.
- Zbroj sa bude dať vylepšovať a opäť sa to prejaví aj na vzhľade. Každý kus sa však dá vylepšiť iba do určitého bodu, nie donekonečna.
- Geraltov pohyb ovplyvní aj terén, hlavne to pocítime v močiaroch a pri zdolávaní kopcov.
- Niektoré questy sa dajú získať alebo splniť iba v určitú dennú dobu.
- Niektoré príšery trávia veľa času mimo svojej skrýše.
- Otvorenie možnosti predčasného stiahnutia je záležitosť najbližších dní.
- Krv sa nedá úplne vypnúť, CD Projekt robí hru pre zrelých hráčov.
- Pästné boje už nevyužívajú quicktime event.
- Nemôžete len tak získať nového koňa. Pomocou znamenia axii môžete skrotiť divokého koňa a jazdiť na ňom, ale časom o neho prídete.
- Ukazovatele zdravia nad nepriateľmi sa dajú vypnúť, ale poriadne sa tým zvýši náročnosť hry, keďže zásobníky zároveň blikaním prezrádzajú vhodný moment na protiútok.
- Rozhodnutia v niektorých vedľajších úlohách ovplyvnia aj hlavnú dejovú linku.
- Môžete vyrábať rôzne druhy šípov do kuší. Môžu vybuchovať, spôsobovať krvácajúce zranenia i zrážať protivníkov z nôh. Pod vodou sa z nej stane najdôležitejšia zbraň, môže byť vylepšovaná aj vymenená za novú. Pokiaľ však niekomu Geralt a kuša nejdu dokopy, nemusí ju používať. Hra sa dá dohrať aj bez nej.
- NPC môžu byť slovne zastrašené až tak, že sa dajú na útek, čo ale vzbudí pozornosť mestských stráží. Ak sa Geralt nechá "zabiť" (poraziť) strážcami zákona, bude vykopnutý z mesta a príde aj o časť zlaťákov.
Prvé recenzie sa objavia počas týždňa predchádzajúceho vydanie hry, ktoré príde 19. mája. Hra by mala byť celosvetovo odomknutá o 1:00 stredoeurópskeho času.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 80
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 97 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bandai Namco / CD Projekt Red Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|