Human Element nakoniec nebude free to play, autori hľadajú vydavateľa |
Robotoki sa rozhodlo pozmeniť svoje plány a namiesto free to play titulu vyjde Human Element ako bežná hra za plnú cenu
Multiplayerovú survive zombie akciu Human Element majú na starosti vývojári z kalifornského štúdia Robotoki. Štúdio založené Robertom Bowlingom, pôvodným členom štúdia Infinity Ward, sa pustilo do vývoja tohto nádejného titulu z prostredia zdevastovaného sveta zombie apokalypsou ešte v roku 2012. Konkrétne sa hra odohráva 35 rokov po tejto katastrofe, aby sa autori mohli skôr zamerať na aspekt prežívania v nehostinných podmienkach, ako na zombíkov. O vizuálnu stránku sa stará najmodernejší CryEngine štvrtej generácie a plánovaný dátum vydania bol stanovený na november budúceho roka pre Xbox One, PlayStation 4, Wii U a PC (Windows). Pôvodným zámerom autorov bolo hru vydať vo free to play formáte, no ako práve oznámili, plány sa zmenili a z Human Element sa stáva titul, ktorý bude predávaný ako bežná hra za plnú(?) cenu.
Štúdio tak upustilo od dohody s firmou Nexon a taktiež prepustili časť zamestnancov: "Ako sa hra časom vyvíjala, uvedomili sme si, že prvky, ktoré sú na Human Element najzábavnejšie by boli utlmené, ak by sme zostali pri free to play modely. Práve preto sme sa rozhodli prepnúť na premium model: čo taktiež znamená, že pracovať s predným vydavateľstvom vo free to play nebolo tým najlepším partnerstvom pre hru, ktorú vytvárame". - napísal Robert Bowling v emaily pre server Gamasutra.
"Nexon a Robotoki dospeli k vzájomnému rozhodnutiu ukončiť dohodu o vydaní Human Element. Ako vývoj pokračoval, smer hry sa prirodzene vyvinul a už sa naďalej nezhoduje s portfóliom Nexonu" - informoval zástupca Nexon America
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 40
- RECENZIA: Senua's Saga: Hellblade II 218
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 64
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 185
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 91
- Hellblade II dostáva recenzie 59
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >