Dinosaurie MMO The Stomping Land stále žije, prechádza na nový engine |
Nedostatok komunikácie v Dinosaurom kickstarter projekte bol veľkou chybou, no autor pripravil prechod na Unreal engine 4.
Nezávislé štúdio SuperCrit dokázalo pred časom na Kickstarteri vyzbierať celkom slušných 114 tisíc dolárov. Hráčov oslovil ich nápad, presunúť survival MMO niekam mimo zničené mestá post-apokalyptického sveta plného zombíkov a voľba padla na primitívne kmene, ktoré musia prežiť na lesnatom ostrove plnom dinosaurov. Nie dlho po skončení KS kampane dorazili dinosaury aj na Steam, kde vyzbierali ďalšie peniaze pomocou predávania Early Access verzie a na dlhý čas nastalo ticho. Sľúbené pravidelné updaty sa nedostavili a nikto nezareagoval ani na otázky, či hra náhodou nie je mŕtva a či si autori nevychutnávajú margaritu a šampanské kdesi na úplne inom ostrove. Napätie vyústilo až v petíciu za vrátenie peňazí, ktorú podpísalo viac než 1 000 nespokojných hráčov.
Avšak zdá sa, že všetko bude nakoniec trochu inak. Alex "Jig" Fundora sa už v júni ospravedlnil, že sa bude musieť chvíľu venovať "osobným problémom", no a teraz sa vrátil so správou, že The Stomping Land prechádza na modernejší Unreal Engine 4. Štúdio sa vo svojich skromných začiatkoch rozhodlo použiť Unreal Development Kit, ten však už nemá oficiálnu podporu Epicu, preto prišiel čas spraviť veľké rozhodnutie.
"V komunite bolo dlhý čas ticho, no za oponou sa diali veľké veci! Hra sa presúva na Unreal Engine 4, čím sa jej otvárajú nové technické i kreatívne príležitosti. Hra je ešte stále v rannej fáze vývoja a nechcem stráviť celé roky prácou s herným enginom, ktorý už teraz nemá oficiálnu podporu", vysvetlil hráčom Fundora.
Síce nie je pravda, že by v komunite bolo "ticho", čo okrem petície dokazujú aj príspevky na Kickstarteri, Steame, Reddit a hernom fóre, no dôležité je, že hra napreduje ďalej a s moderným enginom bude mať potenciál osloviť aj hráčov, ktorých doteraz od hry odrádzalo grafické spracovanie. Prechod na nový engine však zároveň znamená veľké množstvo práce navyše, takže odstraňovanie niektorých bugov a pridávanie ďalších funkcií sa asi opäť odkladá.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Chcete si zahrať Fallout štýl hry v exceli? 5 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Alex Fundora Štýl: Akcia | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|