The Hum už rozbieha aj KickStarter kampaň |
Sci-fi horor venovaný invázii a únosom mimozemšťanmi prešiel cez Greenight a jeho ďalšie kroky vedú na KickStarter.
The Hum sme prvýkrát zaregistrovali iba pred dva a pol mesiacom, keď sa snažil presadiť na Steam Greenlight. Hráčov i viaceré celosvetovo populárne herné weby zaujal predovšetkým pôsobivým, zimomriavky spôsobujúcim gameplay videom. To zrejme autorovi dodalo na sebavedomí a na prvý úspech chce čo najrýchlejšie nadviazať kampaňou na KickStarteri, v ktorej sa chystá vyzbierať štvrť milióna dolárov.
Do The Hum sa hráč dostane v čase, keď je Zem už niekoľko mesiacov obsadená tajomnými mimozemšťanmi. V uliciach veľkomiest i na vidieku prežíva už len zopár posledných zástupcov ľudského druhu a je otázkou, či sú mimozemšťania tak nepozorní, alebo sa s nimi len zahrávajú. Hlavný hrdina sa pravidelne zobúdza zo spomienkami, ktoré sa nezdajú byť jeho vlastnými. Zdá sa, že je pravidelne unášaný mimozemšťanmi, ktorí na ňom robia akési podivné pokusy. Či už ide o krutú zábavu neľudských mozgov, alebo o serióznu vedeckú prácu, začína sa meniť. Objavujú sa nové schopnosti a mení sa aj vnímanie okolitého sveta. Niekedy sa mu zlepší zrak či sluch, inokedy sa deje čosi podivné s časom. No a jeho to prirodzene doháňa do šialenstva a prestáva rozpoznávať rozdiel medzi nočnými morami a realitou.
Ariel Arias zriedkakedy zabudne pripomenúť, že hra vzniká v Unreal Engine 4 a kľúčovou zložkou hry raz bude podpora VR headsetu Oculus Rift. Za dva a pol mesiaca však na svojej hre veľa zmeniť nestihol a o pomerne vysokú sumu žiada vybavený iba niekoľkými pre-alfa zábermi. Iste mu nepomôže ani nie veľmi pekný, zahmlený trailer, ani zmienka o "simulátore invázie mimozemšťanov". V traileri dokonca ešte stále nájdeme aj otravný červený kurzor z Greenlight kampane. Autor si tiež nie je úplne istý, či technicky zvládne okrem PC a Mac verzie aj port na Linux, avšak už sa "rozprával s ľuďmi z konzolového sveta" a medzi plánovanými platformami sa objavila aj PS4.
Ak projekt predsa len uspeje, bude založený na ťaživej atmosfére, vyhne sa ľakačkám a klasickým "skokom do ksichtu". Svet bude procedurálne generovaný, nebudú chýbať rozhovory s NPC preživšími, puzzle úlohy ani klasické mechaniky survival hier - zbieranie cenných predmetov, crafting, potreba pravidelného stravovania či udržiavania telesnej teploty.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 82
- GTA VI príde na PC neskôr 134
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- RECENZIA: Indika 25 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: AArias Štýl: Adventúra / Survival Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|