BioWare zverejnilo množstvo detailov z Dragon Age: Inquisition |
Minulosť inkvizítorov, počet voliteľných hlasov, vedľajšie úlohy, romantické vzťahy i chlpy na hrudi.
Najdôležitejší ľudia projektu Dragon Age: Inquisition sa posadili za jeden stôl a zodpovedali množstvo z pálčivých otázok nedočkavých fanúšikov DA série.
BioWare sa opäť pokúsi uspieť s jednoduchým systémom komunikácie známym zo série Mass Effect i Dragon Age 2. V príbehu sa tak zasa raz budeme posúvať čierno-bielymi, resp. modro-červenými voľbami. Dialógy mimo hlavnú dejovú líniu môžu ponúknuť viac možností.
V súlade s open-world módou bude svet DA: Inquisition väčší než svety predchádzajúcich dielov. Autori však myslia aj na hráčov, ktorým tento štýl nesedí a pripravujú prehľadnú mini-mapu, ktorá im vždy pomôže nájsť správny smer k splneniu tej či onej úlohy. Vedľajšie questy sa budú zväčša venovať inkvizícii a zväčšovaniu jej moci, aby tak boli aspoň čiastočne prepojené s príbehom. Nebudú chýbať rébusy ani puzzle úlohy.
Vývojári z BioWare sa už podelili aj o prvé informácie o hrateľných charakteroch. Ľudský inkvizítor bude, rovnako ako v Origins, buď mág alebo šľachtic. Trpasličí inkvizítori budú, ako sa očakávalo, "povrchoví trpaslíci". U spoločníkov bol prepracovaný aj systém vernosti. Už nie je možné zahŕňať spoločníkov darmi a ignorovať ich túžby. Väčší dôraz sa bude klásť na pomoc s dosiahnutím ich osobných cieľov, ak ich ale sklamete, môžu odísť. K veľkému RPG so spoločníkmi patria aj viac-či menej romantické vzťahy. BioWare tak pripravuje presne 8 možných vzťahov, 2 obmedzené výberom rasy, nie všetky sa ale budú týkať spoločníkov. Do príbehu sa vracajú viac i menej významné známe tváre, samozrejme iba tie, ktorým to dovoľuje príbeh jednotlivých dielov.
Úprava charakterov dostane v DA: Inquisition viac priestoru než v predchádzajúcich hrách. BioWare sa zaoberá aj drobnosťami ako úpravy pier a počet účesov. Nebude sa však dať meniť typ postavy, ale vývojári sú na nový editor postáv tak hrdí, že ho asi ukážu ešte pred vydaním. Ku každému pohlaviu sú priradené dva rôzne hlasy - americký a britský. Kalkulačka tvrdí, že dokopy budú teda v hre 4 hlasy hlavných postáv. Amerického inkvizítora nadabuje Jon Curry, ktorého hlas si možno budete pamätať ako hlas Zevrana z DA: Origins aj druhého dielu.
Ďalšie zaujímavé info:
- Qunari majú upraviteľnú veľkosť i tvar rohov. Nenosia helmy, dostanú niečo iné.
- Brnenie po dosiahnutí nového gearu mení farbu.
- Aj mágovia môžu nosiť určitý typ ťažkého brnenia.
- Nedá sa upravovať ochlpenie na hrudi.
Dragon Age: Inquisition si nezahráte skôr než 7. októbra, kedy sa naraz otvoria brány pre majiteľov PS3, PS4, PC, Xbox 360 i Xbox One.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 258
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 149
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / BioWare Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|