Ako je to s hlavnou postavou Ryse? |
Crytek znížil počet polygónov na hlavnej postave v Ryse z 150k na 85k, ale pozrime sa, ako vlastne vyzerá nová postava a či nie je vďaka kvalitnejším shadrom krajšia ako pôvodná.
Crytek znížil počet polygónov na hlavnej postave v Ryse z 150k na 85k, ale pozrime sa, ako vlastne vyzerá nová postava a či nie je vďaka kvalitnejším shadrom krajšia ako pôvodná. Máme tu totiž pôvodný záber z E3 a aj záber z novej prezentácie. Je síce z menej kvalitného livestreamu, ale porovnať sa to dá a rozdiely vidieť.
Zatial čo rozdiel v polygónoch nezbadáme a keby ho nepovedali ani o ňom nikto nevieme, rozdiel v shadroch pridáva kvalitnejšiu pokožku, reálnejšie materiály, lepšie vyhladenia a lepšie nasvietenie, bez prehnaných tieňov a znížené boli aj odrazy brnenia.
K tomu Crytek dodáva že nejde o downgrade, keďže okrem lepších shadrov postava dostáva aj realtime fyziku, kde časti oblečenia sa budú pohybovať. Nakoniec Yerli cez twitter spomína, že odteraz budú už na hre len upgrady a hra vraj je to Full HD zážitok.
Update: Samotné rozlíšenie hry je 900p a Crytek dodáva, že hra vždy bežala v 1600x900 a aj na E3. Crytek konkretizuje, že polygóny znížili na neviditeľných miestach.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 262
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 35
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- Článok: Playdate 61
- Microsoft zatvára niektoré štúdiá v Bethesde, ruší autorov Redfallu, ale aj autoro 172
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 77
- Zábery nám ukazujú GTA San Andreas na RTX Remix utilite 15 zobraziť viac článkov >