Aké je pozadie MG Rising titulu? |
25 minútové video s Kojimom nám priblíži projekt, ako aj vysvetlí, prečo je Rising taký, aký je.
HRY > NOVINKY >
25 minútové video s Kojimom nám priblíži projekt, ako aj vysvetlí, prečo je Rising taký, aký je, aj prečo menil vývojára. Kojimovi sa totiž minulý rok nepáčil game design, ktorý nebol jasný a navyše rozsekanie všetkého vraj bolo zložité zapracovať do herného prostredia, hlavne s tradičnými prvkami Metal Gear Solid série ako stealth a infiltrácia. Pôvodný tím sa stratil v neustálom vytváraní a pretváraní prvkov a snahy dotiahnuť ich do vyváženia.
Vtedy sa Kojima rozhodol hľadať nové štúdio s potenciálom a našiel Platinum Games, ktorí mali na krku skutočne kvalitné tituly. Bolo to však aj za cenu, že sa z titulu nakoniec stala čistá sekačka a aj s obmedzeniami na sekanie prostredia. A nakoniec aj za cenu toho, že z platforiem ubudlo PC.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PS3 Vývoj: Konami / Platinum Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|