Crytek - Vývoj na Kinect je veľmi jednoduchý |
Crytek a Microsoft sa dnes dopĺňali vo výhláseniach okolo nového Ryse titulu.
Crytek a Microsoft sa dnes dopĺňali vo výhláseniach okolo nového Ryse titulu. Crytek sa veľmi pozitívne vyjadril o vývoji na Kinect a hovorí, že vývoj je veľmi jednoduchý. Dopĺňajú, že Ryse štýl hrateľnosti chceli priniesť už dávno, ale až Kinect tomu dodal význam.
Vraj sa Kinect veľmi dobre hodí na kombináciu meča a štítu, s ktorými budeme bojovať v časoch Rímskej ríše, zároveň to bude krvavá záležitosť, ktorú core hráči žiadali pre Kinect. Samozrejme, ak sa hráčom nebude chcieť hýbať, tak ovládanie bude možné aj gamepadom. Crytek dodáva, že technológia Kinectu má svoje limity, napríklad, že hry nemôžeme ovládať svojimi myšlienkami.
Microsoft je rád, že Crytek Kinect miluje a vraj je to perfektné manželstvo. Firmy už plánovali spolupracovať 5-6 rokov dozadu, ale vtedy Crytek im nemal čo ponúknuť, keďže Crysis bol FPS a tam si Microsoft stráži svoje Halo. Potom Crytek prišiel s historickou sekačkou, ktorá by dopĺňala line-up Mirosoftu a ruka bola v rukáve.
Môžeme odhadovať, že titul vyjde budúci rok, kedy sa nám nečakane začínajú zoraďovať všetky tri nové konzoly a nie je vylúčené, že Ryse bude hneď pre nový Xbox. Na druhú stranu nie je to ani potvrdené.
E3 trailer:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 262
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 35
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- Článok: Playdate 61
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 77
- Microsoft zatvára niektoré štúdiá v Bethesde, ruší autorov Redfallu, ale aj autoro 172
- Zábery nám ukazujú GTA San Andreas na RTX Remix utilite 15 zobraziť viac článkov >