CD Projekt vysvetlil, prečo pri Witcher 4 prešli na Unreal engine 5 |
Vlastný engine zahadzujú a prechádzajú na Unreal.
CD Projekt na dnešnej Unreal Engine 5 prezentácii nechýbal a konkrétne šéf Paweł Zawodný hovoril o dôvode na prechod na tento engine s novou Witcher hrou.
"Otvára to pre nás novú kapitolu, v ktorej chceme skutočne vidieť, ako sa naše skúsenosti s vytváraním hier s otvoreným svetom spoja s celou inžinierskou silou spoločnosti Epic."
K tomu dodal, že CD Projekt Red a Epic budú spolupracovať na funkciách enginu, aby nakoniec dosiahli niečo výnimočné. Jakub Knapik, šéf art tímu, to potvrdil a hovorí, že práve vďaka spolupráci s inými firmami je Unreal engine tam, kde je:
"Vďaka tomu, že Unreal používa už veľa tímov na svete, sa do návrhu nástrojov premieta veľa perspektív, čo pomáha nástrojom byť oveľa agilnejšie."
Vedúci samotnej Witcher 4 hry Jason Slama to uzavrel s tým, že enginy sú pre hry s otvoreným svetom veľmi dôležité a potrebujú práve engine, ktorý dokáže spracovať celý svet, množstvo premenných a pohybujúcich sa vecí a to všetko pritom, aby ostal stabilný.
"Jednou z vecí, ktoré je naozaj dôležité mať na pamäti, že keď hovoríme o hrách s otvoreným svetom, pri nich je v porovnaní s povedzme lineárnymi hrami množstvo vecí, ktoré sa môžu pokaziť. Je tu exponenciálne viac scenárov ako pri lineárnych hrách, ktoré musíte zvážiť. Hráči sa môžu vydať akýmkoľvek smerom chcú, môžu spracovať obsah v akomkoľvek teoretickom poradí. A aby ste to mohli všetko dotiahnuť, potrebujete naozaj stabilné vývojové prostredie, v ktorom môžete robiť s istotou, že sa to ďalej nepokazí na ďalších 1 600 miestach v hre."
Hovoria z nich skúsenosti so Cyberpunkom, pre ktorý nakoniec aj prešli na Unreal Engine 5. Nebudú musieť riešiť problémy svojho enginu a ak niečo nepôjde, postará sa o to Epic.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Manor Lords 48
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 113
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 90
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 39
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: CD Projekt Štýl: Akcia / RPG | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|