Far Cry look z preview verzie a shoty |
Pozrel som si trochu preview verziu Far Cry s dvomi novými levelmi a musím povedať, že ostrov ktorý bol v nedávnom deme bol jeden z tých menších. Však len úvodný tréningový ostrov, na ktorom sa ocitnete v prvom levely je asi tak tri krát väčší a to ešte s množstvom menších okolitých ostrovčekov, pláží a hlavne s nepriateľskými základňami osadenými desiatkami pozuby ozbrojených vojakov. Škoda, že aj tu to všetko chránia helikoptéry a voľnosť pohybu bola zase obmedzená. Síce som ešte nemal možnosť pozrieť si intro a teda to ako ste sa so svojou postavou do tohto prúseru dostali, ale už zo začiatku vidieť ako vás nepriatelia usilovne hľadajú a ako dostávajú rozkazy zlikvidovať vás čo najrýchlejšie. Naštastie nájdete videotelefón (je predsa rok 2020) unesenej reportérky pomocou, ktorého vás bude jej kontakt viesť celou hrou. Bude vám poskytovať taktické a strategické informácie o nepriateľoch a informovať vás o vašom ďalšom postupe. Inak oproti demu je v preview verzii počas misií množstvo prestrihových scén kde sa dozvedáte viac o vašej úlohe, nepriateľoch a NPC postavách. Celkom slušné animácie, len sa mi nepáčilo, že na najvyšších detailoch sa vaša postava až moc leskne. No možno sa až tak veľmi potíte :). Čakajte aj trochu viac interaktivity ako bolo v deme, teda v hre budú napríklad kódové karty, ktorými budete odomykať dvere. V táboroch zase môžete nájsť poplachové tlačidlá, ktoré ak nepriatelia stlačia pribehnú posily a to nie len z celého tábora, ale aj helikoptéry donesú ďalších vojakov. Tlačitdlá alarmu môžete buď ísť vypnúť alebo odstrelíte reproduktor aby bolo konečne ticho. V druhom levely sa dostanete do zničenej vojnovej lode zakotvej pri ostrove. Tá samozrejme slúži nepriateľom ako základňa a budete sa predierať úzkymi chodbičkami, kde sa dá pekne pozorovať inteligencia protivníkov a ich taktiky predtým a potom ako vás uvidia. Tiež pekne prepracované. Inak ako som sa prechádzal po ostrove prišiel som na zaujímavé disciplíny, ktoré sa tu dajú vykonávať a to napríklad kam najďalej zahodíte auto do mora, alebo koľko najviac vojakov zaženiete na most predtým ako ho zostrelíte :). Fyzikálny engine je tu naozaj využitý veľmi dobre, v takom Max Payneovi ste si mohli vychutnať len časť Havoku 2.0 enginu, no tu vás toho čaká oveľa viac (aj keď myslím, že Painkiller má dynamiku tiel ešte lepšie prepracovanú). Ak by ste chceli o hre prečitať ešte viac tu nájdete nové interview v ktorom autori spomínajú množstvo technologických inovácií v hre.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 258
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 184
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 149
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Crytek Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|