World of Warcraft je prvou hrou, ktorá využíva funkcie DX12 vo Windows 7 |
Na sklonku života Windows 7 prináša Microsoft niektoré z funkcií z DX12 do DX11.
Microsoft hlavne na požiadavku Blizzardu, ale aj ďalších firiem preportoval časť DX12 API na Windows 7 a firmy tak môžu využívať zrýchlenia, ktoré DX12 ponúka. Ide o využitie multithreading podpory pre spracovanie grafiky.
Nové funkcie budú ako nadstavba pre DX11 a zrejme sa dajú zapracovať len so spoluprácou Microsoftu, ktorý teraz pracuje s niekoľkými firmami. Prvou podporovanou hrou je World of Warcraft, kde bol práve vydaný Battle for Azeroth Patch 8.1.5. Hra tak ponúka DX11 legacy, staršie singlethreadové API, primárne ho nahrádza DX11 s multithreadingom a celé to dopĺňa plnohodnotné DX12 pre Windows 10.
Tí, ktorí neprešli na Windows 10, si tak môžu užiť aspoň časť z DX12 výhod. Zároveň však musia mať na pamäti, že podpora Windows 7 sa skončí začiatkom budúceho roka. Systém to začne používateľom čoskoro pripomínať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Manor Lords 46
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 112
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 86
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 94
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 90
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 38 zobraziť viac článkov >