Star Wars hra od Visceral Games a Amy Henning bola dosť ďaleko vo vývoji, zdržoval ju Frostbite engine

Veľmi očakávaný projekt od Visceral Games a Amy Henning napokon nikdy neuvidíme. Vo vývoji však bol ďalej než sme si mysleli. Henning teraz hovorí o problémoch, ktorým museli čeliť.

pridal Gam_er 24.2.2019 o 17:02 pod hry
Star Wars hra od Visceral Games a Amy Henning bola dosť ďaleko vo vývoji, zdržoval ju Frostbite engine

HRY > NOVINKY >

Od prvého oznámenia, že EA pracuje na singleplayerovej Star Wars hre, mali mnohí hráči veľké očakávania. Zvlášť, keď na projekte malo pracovať štúdio Visceral Games, zodpovedné napríklad za sériu Dead Space, a Amy Henning, ktorá viedla v Naughty Dog sériu Uncharted. Titul nám bol známy pod názvom Project Ragtag. 

Mnohí si mysleli, že prechádza niekoľkými vývojovými problémami a má pred sebou ešte dlhú cestu. Ukazuje sa však, že veci napokon boli oveľa ďalej než sa zdalo. O zrušenom projekte nám viac prezradila v najnovšom rozhovore Amy Henning. Tvrdí, že považovať tento projekt len za akési Uncharted vo vesmíre nie je celkom presné. Hovorí tiež o tom, že musela pracovať s Frostbite enginom a čeliť problémom, ktoré s tým súviseli:

„Myslím, že Visceral bolo obklopené mnohými problémami a výzvami. Napriek tomu sme robili hru, o ktorej sa ľudia vyjadrovali ako o Uncharted Star Wars. Nie je to celkom presné, no je to užitočné, pretože si ľudia mohli aspoň trocha vizualizovať našu hru v ich hlavách bez toho, aby sme niečo ukázali. Problémom pre nás bol fakt, že sme museli pracovať s Frostbite enginom z dôvodu internej iniciatívy, aby sa vedenie ubezpečilo, že všetko beží na rovnakej technológii.

Je to však engine, ktorý bol vytvorený na strieľačky z prvej osoby a zažiaril v sérii Battlefield. Nebol však navrhnutý na cinematické hry z tretej osoby. Museli sme ho prerábať na third person platformu, plátať diery a pokryť všetky tie veci, na ktoré nebol navrhnutý. Robili sme preto veľa základnej práce, o ktorej si však myslím, že tímy z nej profitujú doteraz (napríklad Anthem), pretože je to zdieľaný engine. Je však ťažké, keď strávite tak veľa času budovaním základov a potom sa nedostanete k výslednému ta-dá.

Project Ragtag bol podľa Amy v konečnom dôsledku dobrý, ale pre biznis plán EA už stratil zmysel. Napriek vývojovým problémom sa hra vyvíjala ďalej a Henning si želá, aby z nej ľudia mohli vidieť viac:

„Priala by som si, aby z hry mohli ľudia vidieť viac, pretože vývojovo bola oveľa ďalej než si kedy mysleli. A bolo to naozaj dobré. V konečnom dôsledku však hra stratila zmysel v obchodnom pláne spoločnosti EA. V priebehu času sa skrátka veci zmenili počas toho, ako som tam bola. Keď si to uvedomíte, viete, čo musíte urobiť.”

Henning EA opustila a vybrala sa vlastnou cestou. Podľa posledných informácií mala založiť vlastné nezávisle štúdio, v ktorom jej nebudú hroziť rovnaké problémy s manažmentom ako zažila v EA. Vo svojom štúdiu nechce viac ako 15 ľudí, čo znamená, že od nej nemáme čakať ani žiadne veľké tituly. Jej Star Wars projekt je odložený niekde na poličke v EA. Treba dodať, že podobným problémom s Frostbite enginom čelil aj dlhý, veľmi náročný a problémový vývoj Mass Effect Andromeda. Titul však mal viac šťastia ako Star Wars hra od Henning a napokon vyšiel. Pri štarte mal ale mnoho problémov, ktoré vývojári plátali za pochodu.





Star Wars hra od Visceral Games a Amy Henning bola dosť ďaleko vo vývoji, zdržoval ju Frostbite engine
Páči sa mi! (+4)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (12)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (2)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19941)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk