Diváci na Twitchi v minulom roku videli viac ako 9 miliárd hodín obsahu |
Z toho viac ako 10% tvorili diváci Fortnite
Streaming začína byť čoraz zaujímavejším biznisom. Snaží sa v ňom presadiť čoraz viac firiem a diváci zas sledovaním streamovaného herného obsahu trávia čoraz viac času. Na stav streamingu v roku 2018 sa pozreli StreamElements v detailnej štatistike. Pozreli sa tiež na porovnanie Twitchu s YouTube Live.
Celkovo v priebehu minulého roka videli diváci na Twitchi 9,36 miliardy hodín obsahu. Najväčšiu časť z toho tvoril Fortnite, ktorého podiel bol viac ako 1 miliarda hodín, pričom samotný Fortnite išiel na Twitchi našiel v druhom štvrťroku 2018. Na druhom mieste je LOLko, ktoré však nedosiahlo miliardu hodín.
V porovnaní s rokom 2017 čísla sledovanosti Twitchu narástli o 25%, čo znamená, že tu diváci sledovaním strávili o 506 miliónov hodín viac. Top 10 najsledovanejších hier vyzerá podobne ako v roku 2017, no premiešali sa niektoré pozície. Oveľa viac času ale ľudia trávili IRL/chatovaním.
YouTube Live narástlo v minulom roku oproti roku 2017 až o 104%, čo je slušný nárast o 414,5 miliónov hodín. Celkovo tu diváci strávili sledovaním obsahu 2,31 miliardy hodín.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 84
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- RECENZIA: Stellar Blade 99
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >