Camelot Unchained spustil alfa test |
MMORPG od tvorcu Dark Age of Camelot a Warhammer Online za merané na boje medzi troma frakciami.
Spomínate si ešte na Kickstarter kampaň Camelot Unchained? Písali sme o nej na začiatku roka 2013, keď sa jej behom pár hodín podarilo vyzbierať 400 tisíc dolárov a nakoniec prekročila aj svoj vysoko stanovený cieľ – 2 milióny dolárov. Hráčov do nej nalákal osobne sám Mark Jackobs, vedúci dizajnér Dark Age of Camelot a Warhammer Online a prísľub odklonu od klasických primárne PvE MMORPG k Realm vs. Realm.
Do sveta Camelot Unchained sa hráč dostane po veľkej magickej apokalypse. Bariéra oddeľujúca túto dimenziu od dimenzie drakov a podivnej mágie padla a strašná magická búrka zničila takmer celý tento svet. Sily dobra však dali trom bratom tri magické meče a urobili z nich vodcov troch frakcií. Každá obsadila fliačik nezničenej zeme a uprostred vybudovali spoločné veľkomesto – Camelot. Mesto však padlo a tri frakcie sa stiahli do vlastných úkrytov, odcudzili sa a znepriatelili a každá by rada znovu vybudovala Camelot podľa vlastných predstáv.
Frakcia Arthurians (vedená kľáľom Artušom) verí, že svet treba zachrániť nielen silou, ale aj poctivosťou, čistotou duše a vyznávaním ďalších rytierskych zásad. Frakcia Tuatha Dé Danann je prírodnou frakciou milujúcou lesy a Vikingovia uznávajú iba silu a nabrúsenú oceľ. Za každú z troch frakcií bojujú unikátne rasy a ľudí nájdeme iba pod Artušovým vedením.
Táto MMORPG kladie pred hráča iné úlohy než WoW klony. Camelot Unchained nie je o opakovanom raidovaní dungeonov a dúfaní, že z potvory vypadne správna prilba či čižma. Frakcie sa pokúšajú prežiť vo fantasy post-apokalyptickom svete roztrhanom na kusy a zaberať ho pre svoju frakciu a obnovovať zničenú krajinu. Ekonomika je riadená hráčmi (bez možnosti nakupovať za reálne peniaze), dôraz sa kladie na crafting a mocné itemy a poklady sa neváľajú len tak popri cestách a nedajú sa nájsť ani v útrobách NPC nepriateľov.
City State Entertainment pre hru vyvinul vlastný engine schopný zvládnuť boje veľkých skupín hráčov bez pádu fps na úroveň slideshow a extra pozornosť bola venovaná dizajnu bojov. Tie majú byť zaujímavé, náročné a smrť musí mať následky, inak by sa vytratilo vzrušenie. Kúzla aj špeciálne útoky si navyše majú hráči “poskladať“ sami.
Alfa-verzia Camelot Unchained mala hladký štart, ktorého sa zúčastnilo vyše tisíc hráčov a postupne doň budú pribúdať jednotlivé funkcie a prvky hrateľnosti. Plnú verziu hry máme očakávať v júni 2016. Autori trvajú na mesačných poplatkoch, s prechodom na free to play sa nepočíta.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 45
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Days of Play akcia práve začína 57
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 36
- Filmová recenzia: Furiosa - Mad Max Sága 48
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 47 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: City State Entertainment Štýl: MMO / RPG | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|