Storočná vojna bola príliš nudná, Japonci ju obohatili o goblinov a drakov |
Avizované úpravy Bladestorm: The Hundred Year´s War pre nové konzoly prekonávajú očakávania. Armády démonov vedie Johanka z Arku.
Akčná stratégia Bladestorm: The Hundred Year´s War vyšla v roku 2007 vo verziách pre PS3 a Xbox 360. Japonský vydavateľ Koei Tecmo a jeho štúdio Omega Force sa odhodlali spracovať 100 ročnú vojnu (1337-1453) medzi Anglickom a Francúzskom, pričom sa pridržiavali historických faktov a hre nechýbala ani, na tú dobu, kvalitná grafika. Recenzenti však v hre našli niekoľko kazov a vzhľadom na neobľúbenosť stratégií (aj takýchto akčných) na konzolách sa ani nikto nečudoval, že hra nemala veľký úspech a rýchlo sa na ňu úplne zabudlo. Malé vydavateľstvo z ďalekého východu však vidí hlavnú chybu niekde inde. Storočná vojna z pochmúrneho stredoveku a stret dvoch armád neohrabaných rytierov v ťažkých brneniach a s mečmi iba mierne neprimeranej veľkosti sú proste nudné. Titul bol teda spolu s príchodom PS4 a Xbox One oprášený a trochu upgradnutý do lepšej grafiky a pôvodne sa myslelo, že pod menom Bladestorm: Nightmare vyjde iba s mierne rozšíreným obsahom. Koei Tecmo však pripravil veľké prekvapenie a na naozaj prekvapených európskych hráčov (a ešte oveľa, oveľa prekvapenejších anglických a francúzskych rytierov) vypustil armádu démonov.
Hra sa teda rozdelila na dve časti či kampane. Prvou je pôvodný historický scenár z roku 2007 a v scenári Nightmare číhajú démoni. V priebehu naozaj dlhej a trochu stereotypnej vojny sa proste odniekiaľ zjavia hordy obrov, démonov a malých zelených mužíčkov, pravdepodobne goblinov. Francúzski a anglickí šľachtici našťastie nezaváhajú a spoja sily proti novému nepriateľovi. Ale môžu uspieť, keď sa na bojisku objavia aj draci? A čo je ešte horšie, v čele novej armády stojí temná verzia Johanky z Arku. Nová kampaň umožní hráčovi prebrať kontrolu nad 32 novými hrateľnými charaktermi z radov historicky významných aj totálne vymyslených osobností. S ich pomocou by sa mal hráč naučiť ovládať hordy démonov, vrátiť Johanku do normálneho stavu a samozrejme zachrániť svet pred nekonečným zlom.
Pekelné bytosti zaútočia na európskych majiteľov Xbox One, PS4 a PS3 až 6. marca 2015.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 59
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Days of Play akcia práve začína 61
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 76
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- CD Projekt už plne ukončil vývoj Cyberpunku 2077, teraz už naplno robí na Witchero 52 zobraziť viac článkov >
PS3
PC PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: KOEI / KOEI Štýl: stratégia / realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|