Autori Planetary Annihilation už pripravujú novú strategickú hru |
Uber Entertainment sa po dvoch rokoch vracia na Kickstarter a tentokrát chce 1.4 milióna dolárov na vytvorenie hry Human Resources.
Uber Entertainment je štúdio, ktoré pred dvoma rokmi prišlo na Kickstarter s odvážnou požiadavkou na 900 tisíc dolárov, aby mohlo vytvoriť Planetary Annihilation, stratégiu inšpirovanú starou klasikou Total Annihilation. Na bankové konto nezávislého štúdia nakoniec pribudlo 2.2 milióna a aj vďaka tomu Planetary Annihilation skutočne minulý mesiac uzrelo svetlo sveta. Sci-fi stratégia zrejme ešte bude potrebovať nejaké tie patche, no štúdio už bude mať čochvíľa voľné ruky a tak z rukáva vytiahlo ďalší veľkolepý projekt.
Na Kickstarteri chcú tentoraz vyzbierať aspoň 1.4 milióna, čo im pomôže financovať vývoj Human Resources. Uber zostáva v žánri real-time stratégií, zásadne sa však zmenia bojiská.. Nová hra na prvý pohľad zaujme veľmi pekným komiksovým art-štýlom a na druhý zasa získavaním surovín...
Áno, ľudia sa v tejto hre nepredstavia ako hrateľná frakcia, ale ako zdroj energie. Síce už s niečím trochu podobným samozrejme prišiel Matrix, ale aj tak je to neošúchaný nápad na RTS-ku. Bojiskami budú čriepky rozbitej Zeme a v boji sa stretnú démonické obludy z inej dimenzie a gigantickí roboti. Aj jedni aj druhí potrebujú "ľudské zdroje", aby nabrali silu a mohli poraziť nepriateľa. Autori sľubujú veľké rozdiely v použiteľných stratégiách týchto už na pohľad rozdielnych frakcii. Roboti sa spoliehajú na energetické zbrane s dlhým dosahom a odolnosť, pokým príšery sú smrteľne nebezpečné na blízko a v zálohe majú pripravené aj nejaké tie kúzla a iné triky. Aby toho nebolo málo, Uber nevylučuje pridanie ďalšej frakcie. Ani tentokrát sa nebude šetriť jednotkami a na bojisku by sa ich mali pravidelne stretávať celé stovky.
Uber pri tvorbe Human Resources použije upravenú verziu svojho enginu z Planetary Annihilation. Mapy budú procedurálne generované, môžu pozostávať z jedného alebo viacerých fragmentov Zeme a na každom vesmírnom ostrove nájdeme jedno alebo viac obývaných miest. V multiplayer režime sa na mapu zmestí až 8 živých hráčov a skirmish ponúkne boje proti AI protivníkom s rôznymi stupňami náročnosti. Hra je na Kickstarteri od 2. októbra a zatiaľ sa jej podarilo vyzbierať 220 tisíc dolárov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 254
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 99
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 63
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 179
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Nová Xbox konzola vraj vyjde na jeseň 2026 147
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Uber Entertainment Štýl: Stratégia / Realtime Web: domovská stránka hry | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|