Ďalšie detaily Tomb Raidera |
Niekoľko detailov k novému Tomb Raideru z nového čísla GameInformeru.
Keďže nový GameInformer pricestoval čitateľom trochu skôr ako sa čakalo, všetky veľké tituly boli predstavené predčasne. Nechýba tam Tomb Raider, ktorý síce už poznáme a vieme čo približne od neho čakať, ale časopis niektoré veci objasnil.
Hra už nebude lineárna skákačka, ale hráči budú mať možnosť zvoliť si svoju cestu a postup medzi lokalitami. Samotný príbeh je však lineárny a na určité miesta sa bude treba dostať ale medzitým bude hráč cítiť voľnosť.
Tomb Raider bude mať XP systém, pomocou ktorého budeme upgradovať možnosti postavy. Napríklad si budeme môcť upgradnúť množstvo šípov, ktoré Lara odnesie, alebo rýchlosť streľby šípov. XP budú dopĺňať suroviny, ktoré bude musieť Lara zbierať a získavať z nich sa budú dať vylepšovať zbrane. Upgrady sa budú dať aktivovať v základný kempoch, ktoré budeme postupne obsadzovať. Lara sa medzi nimi bude môcť rýchlo premiestňovať no na ostatné lokality bude musieť prejsť po svojich
Zo zaujímavostí budeme môcť Laru pri skokoch navažovať, rozhojdávať ju na lanách, chýbať nebudú quicktime scény, alebo sekvencie ktoré zažijeme len raz za hru a z ktorých získame ocenenie (zrejme XP body), ak ich urobíme správne. Autori v časopise spomenuli príklad zabitia vlka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 259
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 34
- Článok: Playdate 61
- Microsoft zatvára niektoré štúdiá v Bethesde, ruší autorov Redfallu, ale aj autoro 172
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 25 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Eidos / Code Design Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|