Reálne tváre s Separable Subsurface Scattering |
Nová technológia od vývojárov Jorge Jimeneza a Diego Gutierreza ukazuje budúcnosť tvárí a ľudskej kože v hrách. Autori spravili novú funkciu špeciálne pre DX10.
SOFTWARE > NOVINKY >
Nová technológia Separable Subsurface Scattering od technologických vývojárov Jorge Jimeneza a Diego Gutierreza ukazuje budúcnosť tvárí a ľudskej kože v hrách. Autori spravili novú funkciu špeciálne pre DX10. Svoj prvý výsledok predstavili videom, ako aj v spustiteľnej podobe, kde si rýchlosť môžete vyskúšať aj na vašom PC. V zásade na GeForce GTX 580 ide demo priemerne 112 fps, takže technológia je vhodná do nasadenia už teraz. Do Mass Effect 3 by sa táto technológia hodila, aj keď zatiaľ je otázne, kedy sa dostane do niektorej hry.
Autori si ako ďalší cieľ dali realistické ochlpenie tváre. Predtým pracovali aj na SMAA antialiasingu a MLAA aplikáciách. Všetky ich demá a úspechy nájdete na stránke www.iryoku.com.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 90
- DOJMY: Manor Lords 43
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- RECENZIA: Stellar Blade 108
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 75 zobraziť viac článkov >