Nvidia vydala RTX Global Illumination 2.0 funkciu pre vývojárov |
Vizuál sa znovu posunie vpred.
Nvidia predstavila RTX Global Illumination 2.0, teda funkciu, ktorá dokáže globálne prepočítať nasvietenie a odrazy svetla v celej scéne. Teraz v novej verzii pridávajú nové techniky a to:
NRC - Neural Radiance Cache
SHaRC - Spatial Hash Radiance Cache
DDGI - Dynamic Diffuse Global Illumination
V zásade všetky tieto algoritmy, ktorá majú spraviť scény realistickejšími.
Neural Radiance Cache je AI technika, ktorá používa naučené dáta k tomu, aby spravilo presnejšiu globálnu ilumináciu a zároveň ju spravilo aj rýchlejšie hlavne v náročných scénach.
Spatial Hash Radiance Cache (SHaRC) je technika podobná Neural Radiance Cache, ale bez neurálneho spracovania. Tu ju nahrádzajú AI spatial dáta, a funkcia je tak kompatibilná s každou grafickou kartou s ray tracingom. Nemusí mať AI funkcie.
Dynamic Diffuse Global Illumination je technika, ktorá akceleruje samotnú globálnu ilumináciu v path tracingu ponukou neobmedzenými odrazmi svetla v reálnom čase. Prináša tak viacnásobné odrazy bez offline svetelných máp a predpripraveného svetla. Obraz tak bude realistickejší.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 90
- DOJMY: Manor Lords 43
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- RECENZIA: Stellar Blade 108
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 75 zobraziť viac článkov >