Vývoj Bioshock 4 nejde podľa plánu, ale že vôbec |
Projekt bol podľa informácií rebootovaný štyrikrát.
Vieme, že po Bioshocku Infinite dizajnér Ken Levine odišiel z veľkého vývoja, aby si založil menšiu indie firmu, kde robí svojho Judasa a nechal, nech sa 2K trápi s Bioshockom samé. To tak muselo dať dokopy nový tím a veľmi mu to nevyšlo.
Štúdio Cloud Chamber totiž skladali od základov, nemali skúsených vývojárov, ktorí sa navyše stále menia a zlý manažment tomu nepomáha. Doteraz neboli schopní doviesť hru, ktorú nazývajú Bioshock Isolation, aspoň do alpha štádia. Bola vraj štyrikrát rebootovaná a naposledy v lete 2022. K tomu sa na Twitteri objavilo, že príbehový tím nevie napísať príbeh, ktorý by bol hodný tejto značky.
Aspoň tak hovoria leaky, v každom prípade Take 2 v aktuálnej finančnej správe odhaduje vydanie hry medzi aprílom 2025 a marcom 2026, ale to je už teraz otázne, či to stihnú.
Čo sa týka umiestnenia, predchádzajúce leaky nám hovorili, že hra bude v otvorenom svete a umiestnená v 60-tych rokoch, bude mať AI veľkých davov, ale nevieme, v akej miere sa to pri poslednom reboote mohlo zmeniť a ako sa to celé zmení do vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- RECENZIA: Homeworld 3 9
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- DOJMY: Forgotten but Unbroken 16
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 22
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 105 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: 2K Games / Cloud Chamber Štýl: Akcia | |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|