Analýza Ori and the Will of the Wisps |
DF sa bližšie pozrelo na framerate v novom Orim na Xbox konzolách. Ten nie je stabilný a vidieť, že síce Moon studios vedia parádne spraviť vizuál, hudbu a hrateľnosť, no optimalizácia a celkovo technické dotiahnutie nie je práve ich silná stránka.
Na oboch konzolách sa framerate pohybuje medzi 30 a 60 fps, čo je nečakané, keďže pôvodný Ori išiel pekne na čistých 60 fps aj na Xbox One S. Teraz je samozrejme grafika náročnejšia, je tam viac efektov, viac nasvietenia, dynamiky, fyziky a celé to ovplyvňuje výkon. Zrejme však optimalizácie neboli prioritou autorov a ako hovoria, už pripravujú patche. Čo sa týka rozlíšení, Xbox One S ide okolo 900p, Xbox One X okolo 4K, ťažko sa to presne určuje pre rôzne filtre.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 79
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 73
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Switch Vývoj: Microsoft / Moon studios Štýl: Arkáda
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|