Ako je to s Crackdownom 3?

Vyzerá, že Microsoft preriedil štúdiá, ktoré pracujú na Crackdown 3.

pridal saver 21.6.2018 o 9:54 pod hry
Ako je to s Crackdownom 3?

HRY > NOVINKY >

Crackdown 3 od svojho ohlásenia sľuboval niečo čo ešte v iných hrách nie je  - a to plne cloudovú fyzikálnu deštrukciu, ktorou by mohol posunúť tieto možnosti v hrách o generáciu vpred. Konkrétne to malo byť zapracované v multiplayerovej časti hry, ktorá by okrem pohybu postáv prepočítavala aj fyziku a deštrukciu. Nie je to nič neznáme v MMO hrách alebo v moderných multiplayerových tituloch, ale samozrejme tu by to bolo výrazne vo väčšom, keďže by sa dalo zničiť prakticky celé mesto.

A prečo to tu ešte nie je? Pre problémy s vývojármi. Totiž hru nerobí Microsoft, ale pracoval na nej David Jones, autor pôvodného GTA a aj autor prvého Crackdownu. Chcel svoju sériu vylepšiť o nové prvky a priniesť spomínaný fyziku. Náležite tomu sa pustil do vytvárania cloudového enginu, z ktorého napriek rokom vývoja stále nevidíme výsledok

Presnejšie finálny produkt nedokázali dodať, ani keď na hre pracovali štyri štúdiá. Vyvíjali ju dve firmy Davida Jonesa a to Reagent Games, ktoré navrhovalo multiplayerový dizajn a Cloudgine, ktoré malo dodať cloudový engine. Dopĺňal to Ruffian Games, ktoré istý čas vyvíjalo samotný multiplayer (robili predtým na Crackdown 2) a pred rokom alebo dvomi sa pridalo Sumo Digital, ktoré pustilo do singleplayerovej kampane. Všetko to boli menšie firmy, ktoré sú skôr pomocné pri vývoji veľkých titulov, a ich schopnosti vytvoriť svoju veľkú hru zjavne nie sú veľké. Náležite to aj na kvalite ukážiek z Crackdownu 3 vidieť. Síce za posledný rok vidieť pokrok, autori majú ešte veľa práce.

A čo z týchto všetkých firiem ostalo? Už len Sumo Digital. To na aktuálnej E3 výstave potvrdil Mark Booty z Microsoftu. Totiž Reagent games a Cloudgine odkúpil začiatkom roka Epic, čo viedlo k zatvoreniu Reagentu s tým, že David Jones sa presunul už len na práce na Cloundgine pre Epic. Zrejme to celé nakoniec posunulo plánovanie vydanie Crackdownu z tohto roku na budúci a možno aj z hry zrušilo z Cloudgine.

Podľa Bootyho vyjadrení však stále bude využívať cloud, podobne ako pri E3 ukážke však tiež nepovedal nič konkrétne:

"Multiplayer je stále súčasťou Crackdownu 3. Viete, sme super šťastní ako časť Microsoftu, že môžeme úzko spolupracovať s Xbox platformovým tímom, ktorý zapracováva cloud do všetkých našich hier zaujímavými spôsobmi. Máme prístup k parádnej infraštruktúre a Crackdown 3 vďaka tomu dostala skvelé technológie. Budeme tieto dve veci dávať dohromady takým spôsobom, ktorý dáva najväčší zmysel."

Ťažko povedať, či tam teda Cloudgine bude, alebo použijú niečo vlastné. V každom prípade, ak sa engine neobjaví Crackdowne, určite Epic využije technológiu vo svojom Unreal engine a možno zapracuje aj do Fortnite.

Crackdown 3 je už naplánovaný na vydanie 22. februára 2019.





Páči sa mi!






Xbox One
PC

Vývoj: Microsoft / Reagent Games
Štýl: Akčná Adventúra
Dátum vydania: 15. február 2019
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dragons dogma 2 (0)
Zdravim, mam otazku ohladne DG2 a to ze ako mam pa...
|Metro séria (6)
Chcem sa len opýtať pre zaujímavosť Metro hry sú u...
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20209)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk