Vývoj PC verzie Final Fantasy XV by vraj trval rok |
Square sa vyhovára, že na PC verziu by bolo potrebné veľmi veľa času.
Square sa vyhovára, že na PC verziu by bolo potrebné veľmi veľa času. Presnejšie to šéf hry Hajime Tabata uzatvoril tak, že ich tímu by trvalo aj rok, kým by spravili PC verziu Final Fantasy XV tak ako treba. Nešpecifikoval, či ju budú alebo nebudú robiť. Tabata už dávnejšie povedal, že ak PC verzia bude, tak bude skutočnou ukážkou ich technológií a hra bude lepšia ako na konzolách. Len by museli svoj engine adaptovať na PC a potom vyvinúť samotnú hru.
Ťažko povedať ako si vlastne portovanie hry napríklad z Xbox One na PC predstavuje, ale určite to nefunguje tak ako hovorí. K tomu svoj engine na PC už prezentovali veľakrát a na rôznych výstavách ukazovali ako beží pod DX12, alebo aké má efekty a dokonca sa zdá, že na jednej z výstav bežalo Final Fantasy XV rovno na PC.
Na druhej strane, ako poznáme japonských vývojárov, tí majú niekedy problém pridať výber rozlíšenia do hry, nie to ešte grafických nastavení a musia im to dodatočne upravovať moderi. Takže rok by v tomto prípade mohol byť aj reálny.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 55
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC PS4 Vývoj: Square Enix / Square Enix Štýl: Akčná Adventúra / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|