Vývoj Bayonetty bol pre Platinum Games veľmi náročný, takmer ich zničil |
Vedúci vývoja v Platinum Games porozprával o tom, ako sa celé štúdio pri vývoji prvej Bayonetty takmer rozpadlo
Bayonetta sa dá určite zaradiť medzi najlepšie hry pre Wii a Wii U, no autori z Platinum Games sa pri vývoji prvého dielu poriadne natrápili, kým sa im podarilo vytvoriť finálny produkt. Platinum Games má na svedomí množstvo kvalitných hier, no pri návšteve štúdia serverom GameSpot ešte v septembri tohto roka sa pri rozhovore s vedúcim vývoja, Atsushi Inaba, porozprávali taktiež o časoch, kedy sa štúdio takmer rozpadlo.
Inaba práve na obdobie spojené s vývojom prvej Bayonetty nespomína vôbec v dobrom: "Na konci vývoja Bayonetty nebol nikto šťastný. Každý bol skutočne frustrovaný a nahnevaný, veľmi sme sa snažili aby sme hru dokončili a žiadali sme tak veľa, no a potom sme od tímu a každého z nás chceli ešte viac. Na konci tak nikto nerozprával: "Oh, dokončili sme to", ale každý mal pocit: "Toto už nikdy nebudeme robiť". Štúdiom sa tiahla veľmi negatívna atmosféra, ktorú si pamätám do dnešného dňa."
Aj keď sa nakoniec pustili do vývoja ešte kvalitnejšieho druhého dielu a možno už pracujú aj na treťom, vývoj prvej Bayonetty bol natoľko frustrujúci, až sa kvôli tomu takmer rozpadlo štúdio.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 61
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29 zobraziť viac článkov >