Far Cry 2

PC
pridal Eduardo 20.12.2008 o 19:26 pod používateľské recenzie

7.7


Ako by som začal? Predstavovať prvý Far Cry by bolo asi úplne zbytočné, keďže túto skvelú hru, ktorá svojho času znamenala taký menši prevrat, má určite prejdenú každý jeden fanúšik akčných hier. Koniec prvého Far Cry naznačoval, že by sme sa niekedy mali dočkať aj pokračovania. Bohužiaľ, po odchode Cryteku od Ubisoftu začal Crytek pracovať na úplne novej hre a šance na pokračovanie Far Cry boli čím ďalej, tým menšie. Ubisoft ale neváhal a po troch rokoch čakania nás prekvapil informáciou, že vývoj Far Cry 2 je v plnom prúde a nezabudol dodať, že sa rozhodne máme na čo tešiť. Ako bonus pripomenuli, že na ňom pracuje práve Ubisoft Montreal, od ktorého sa nič iné ako vysoko kvalitná hra ani nedalo očakávať. Po pár ďalších informáciách ale prišlo mierne sklamanie. Každému bolo hneď jasné, že Far Cry 2 nebude tak celkom pokračovaním, ale len ďalšia hra, ktorá sa snaží využiť známu značku aby pritiahla pozornosť hráčov. Takže zabudnite na tropické ostrovy, na Jacka Carvera a aj na vírus, ktorý menil ľudí na mutantov. Ubisoft sa bránil slovami, že sa snažia vyhovieť fanúšikom, ktorí sa pri prvom Far Cry sťažovali, že súboje s mutantmi už neboli to pravé orechové a chcú, aby sa pokračovanie nieslo v duchu prvej polky hry. S týmto tvrdením som musel jedine súhlasiť. Koniec koncov, základ hry, ktorý z prvého Far Cry spravil to, čim bol, mal zostať zachovaný, takže sme sa znova mohli tešiť na veľké prostredie a hlavne slobodu v riešení misí. Či Far Cry 2 dopadol tak, ako nám autori hry sľubovali, alebo je realita niekde úplne inde sa môžete dočítať nižšie.

Ako som už spomínal v úvode, na tropické ostrovy a čokoľvek, čo sa týkalo prvého Far Cry môžete veselo zabudnúť. V pokračovaní sa dostávate do kože vojaka, ktorý bol vyslaný do Afriky aby zastavil chlapíka, zodpovedného za občiansku vojnu, ktorá vládne v Afrike. Je to vraj obchodník so zbraňami, ktorý zásobuje obe strany konfliktu (UFLL a APR) a občiansku vojnu využíva ako zdroj jeho financií. Po príchode do Afriky sa dozvedáte, že ľudia sa snažia opustiť krajinu, dúfajúc, že pre nich priletia lietadlá, ktoré by ich zachránili pred tým peklom. Po príchode do jediného fungujúceho hotelu v meste Pala sa u vás začnú prejavovať príznaky malárie. Neviete sa poriadne nadýchnuť, zahmlieva sa vám pred očami, netrvá ani 10 sekúnd a už odpadávate. Prebúdzate sa vo svojej izbe v ktorej vás štýlovo privíta váš ciel - Jackal. Z kufríka, ktorý ste mali so sebou sa dozvedá, že práve on je vaším cieľom. Nezabudne vás varovať, že ak budete pokračovať v jeho hľadaní, tak vás zabije, ak sa budete snažiť nájsť kohokoľvek z jeho rodiny, tak vás taktiež nič iné ako smrť nečaká. Ako to už ale býva, neposlúchnete ho a vydávate sa na dlhú cestu v hľadaní Jackala.

Aby ste ho našli, budete musieť plniť misie pre dve už spomínané strany UFLL (United Front for Liberation and Labor) a APR (Alliance for Popular Resistance). Behom ich plnenia narazíte na zopár priateľských ľudí, zvaných "Buddies", ktorí vám ochotne pomôžu kedykoľvek budú vedieť. Buddies sú jedným z najlepších prínosov vo Far Cry 2. Vďaka nim budete môcť misie plniť viacero spôsobmi, čo veľmi napomáha znovuhrateľnosti. Taktiež vás mnoho krát zachránia pred istou smrťou, kedy dobehnú v poslednej chvíli aby vás polomŕtveho odniesli do bezpečia, kde sa môžete bezpečne doliečiť a pokračovať v plnení misie. Toto samozrejme platí aj naopak. Často počas plnenia misie sa situácia nevyvinie tak ako bolo v pláne, takže musíte rýchlo zachrániť kamaráta pred smrťou. Ich zachraňovanie ale nemôžete brať na ľahkú váhu. Keď už raz umrú, tak nečakajte, že po čase nejakým čudným spôsobom vstanú z mŕtvych, ako to býva pri iných hrách. Bez nich je život v Afrike o veľký kus ťažší a ak nepatríte medzi ľudí, ktorí každú minútu quicksavuju, tak si neraz zanadávate, keď vás po polhodine od posledného savu zabijú nepriatelia a nebude vás mať kto zachrániť.

Ale ešte sa vrátim k misiám. Celkovo vo FC2 nájdete 33 hlavných misí a ďalších niekoľko desiatok vedľajších. Po Assassin‘s Creed, ktorý je od rovnakých tvorcov, som sa obával, že celú hru budem plniť stále to isté dokola. Toto ale našťastie neplatí pre hlavné misie. Celkovo sú dosť rôznorodé, stále robíte niečo iné a vždy na inom mieste. Raz máte za úlohu zničiť nepriateľovu plantáž, inokedy musíte obraňovať loď pred útokmi nepriateľov na člnoch, inokedy zas musíte prepadnúť konvoj a tak podobne. K tomu si ešte pripočítajte využiteľnosť buddies, ktorí misie často ešte o kus predĺžia a spravia ich ešte zábavnejšie. Bodaj by toto všetko platilo aj pre vedľajšie misie. Tie sú totiž presným opakom hlavných. Sú stále dokola o tom istom, sú dosť nudné, nemôžete využívať buddies a tak podobne. Sú ich tri typy: Ničenie konvojov so zbraňami, eliminácia dôležitého nepriateľa a pomáhanie civilistom. Sú to síce vedľajšie misie, ale ak si budete chcieť zjednodušiť hru, tak ich budete musieť plniť či sa vám páčia alebo nie. Pýtate sa, že prečo? No lebo za ničenie konvojov sa vám u dílerov odomykajú nové zbrane, za zabíjanie dôležitých cieľov dostávate slušne peniaze, ktoré môžete investovať do zbrani a rôznych upgreadov (o tých neskôr) a za pomáhanie civilistom zas dostávate lieky proti malárii, bez ktorých by ste sa v hre ďaleko nedostali. Či už plníte hlavné alebo vedľajšie misie, vadila mi pri nich jedna dosť podstatná vec. A tou je, že vás hra stále núti hrať akčne. Jednoducho ak ste plánovali tichú infiltráciu do nepriateľského tábora, stealth postup pri zabíjaní nepriateľov alebo čokoľvek tohto typu, tak vás Far Cry 2, rovnako ako mňa, veľmi sklame. Prečo to tak je popíšem v odseku o umelej inteligencii nepriateľov.

Keďže sa FC2 odohráva vo veľkom prostredí, v ktorom sa môžete vybrať kamkoľvek sa vám len zachce, tak tu nemôže chýbať veľký výber dopravných prostriedkov, ktoré vám skrátia dlhé cesty pri plnení úloh. Narazíte na džípy vybavene ťažkým guľometom, rýchlu buginu alebo aj nákladné vozidlá. Okrem pozemných vozidiel sa dočkáte aj dvoch typov člnov a nebude chýbať ani rogalo, na ktorom si raz za čas zalietate a budete si na ňom môcť vychutnať krásy Afriky z vtáčej perspektívy. Vo Far Cry 2 si Ubisoft potrpel aj na takých detailoch, ako je zašpinenie auta po dlhšom používaní. Jednoducho po dlhšej ceste sa vám auto zapráši, po jazde po blate sa zas zablatí, keď začne pršať, tak sa zmyje dole prach a tak podobne. Peknou novinkou vo je aj to, že pokazené vozidlo si môžete aj opravovať, takže ak sa vám pokazí auto, nemusíte hľadať nové. Stačí len vystúpiť, prísť pri motor a po stlačení jednej klávesy máte po probléme. Problém ale je, že nech sa vám auto pokazí akokoľvek, vždy bude na chybe len skrutka, ktorú stačí prikrútiť aby sa motor opravil. Verte mi, že keď sa na tú istú animáciu budete pozerať päťdesiaty krát, tak vám to práve najzábavnejšie nepríde. K tomu si ešte pridajte fakt, že vaše auto vydrží možno tak 5 až 10 zásahov do blatníka a už sa vám dymí z motora. Našťastie sa týmto problémom dá vyhnúť zakúpením špeciálnych upgreadov, ktoré skrátia dobu opravovania a autá sa stávajú odolnejšie. Je to príjemné riešenie, ale na druhej strane dosť nelogické. Predsa len pôsobí dosť čudne, že si niečo kúpite a odrazu majú všetci nepriatelia odolnejšie autá. Taktiež si tieto upgready budete musieť kupovať na každé vozidlo zvlášť, takže je dosť čudné, že pri jednom aute budete zakrúcať sróby ako superman a pri ďalšom mu to odrazu bude trvať večnosť. Našťastie sú tieto upgready celkom lacné, takže za jednu lepšie platenú misiu, sa môžete vyskillovať v opravovaní takmer všetkých vozidiel. Ak vás opravovanie aut začne nudiť, tak tu stále máte autobusy, ktoré vás na vami zvolené miesto odvezú behom par sekúnd.

Čo by to bolo za strieľačku, keby v nej nebol poriadny zbraňový arzenál. A verte, že vo Far Cry 2 je tých zbraní požehnane. Okrem klasických zbraní, ako sú základne pištole, samopaly, útočne pušky, raketomety, ťažké guľomety, sniperky (už by som aj mohol prestať menovať :) ), granaty, molotov cocktaily atď. sa dočkáte aj takých noviniek, ako je mortar, sniperka s uspávacími nábojmi, plameňomet alebo raketa preskladaná na bombu na diaľkové ovládanie a samozrejme nemôže chýbať mačeta. Každá zo zbraní sa ale po čase opotrebováva, takže sa zhoršuje presnosť, zasekávajú sa, viac kopajú a tak podobne. Ich opotrebovanosť sa prejavuje aj po vizuálnej stránke. Po dlhšom používaní sa vám zbrane zaprášia, zablatia a tak podobne, takže sa ani nebudete čudovať, že po chvíľke používania sa vám zasekne alebo rovno vybuchne v rukách. Síce troška sci-fi “fičúra“ ale poteší. Veľmi sa mi páči, že pri každom zaseknutí zbrani, ju musíte opraviť, čo na rozdiel od Stalkera, kde stačilo len prehodiť zásobník, pôsobí oveľa lepšie. Našťastie je na tom opravovanie zbraní lepšie ako opravovanie vozidiel. Pri každej zbrani máte inú animáciu opravovania, takže vám to nepríde také nudné ako pri opravovaní vozidiel, kde stále pozeráte na to isté. Samozrejme, podobne ako vozidlá, tak aj zbrane majú rôzne vylepšenia, ako napríklad zníženie kopania, čim sa zvýši aj presnosť. Môžete si ich vylepšiť tak, aby dlhšie vydržali alebo môžete vylepšiť množstvo nábojov, ktoré k danej zbrani môžete zobrať. Veľmi musím pochváliť aj raketomety a iné výbušniny. Nie kvôli prepracovanej deštrukcie (ktorú vo FC2 veľmi nehľadajte) ale kvôli ich rozsahu a veľmi kvalitne spracovaným výbuchom pri ktorých pekne vidieť tlakovú vlnu, ktorá ohýba a láme všetkú vegetáciu v okolí.

Ako zbrane môžete dokonca použiť aj krabice s nábojmi pri ktorých po pár výstreloch začnú strielať náboje všade navôkol, takže pre nepriateľa stojaceho na blízku to znemaná istú smrť. Toto isté platí aj pri krabiciach s výbušninami alebo s benzínom. Keď už sme pri tom benzíne, tak nemôžem vynechať ďalšiu vychytávku, ktorá tu ešte nebola a tou je využívanie ohňa pri zapaľovaní okolia ako ďalšiu veľmi účinnú zbraň. Jednoducho ak máte v okolí dostatok suchej trávy a po ruke plameňomet alebo molotov cocktail, tak vám nebude robiť problém obkľúčiť nepriateľskú základňu plameňmi a potom už len sledovať nepriateľov ako sa márne snažia utiecť pred rýchlo sa šíriacim ohňom. Na oheň má dosť veľký vplyv aj smer vetra a jeho sila, tak si predstavte čo to začne robiť pri väčšej výchrici. Čo sa mi ale pri zbraniach nepáčilo je, že takmer všetky zbrane fungujú na rovnaké náboje. Nemáte náboje do kalašnikova? Nieje problém. Stačí zobrať tie 9 milimetrové špunty z Mp5 a zásobníky sú doplnené. Veľmi arkádový prvok, ktorý dosť kazí celkový dojem z hry. Ďalšie veci čo mi pri zbraniach vadili sú, že niektoré zbrane takmer vôbec nekopajú, majú slabý účinok (predsalen je dosť nereálne keď na zloženie chlapíka v tričku potrebujem vystrielať pol zásobníka z pušky, ktorá v realite zabije človeka na jednu-dve rany) a že nepriateľom sa zbrane vôbec nezasekávajú. Ale o tom nižšie.

Umelá inteligencia vo FC2 je na celkom slušnej úrovni. Vedia vás ľahko obkľúčiť, vedia veľmi dobre využívať vozidlá, počas prestreliek sa snažia dostať k ťažkým stacionárnym guľometom, zranených kolegov sa snažia odniesť do bezpečia a tak podobne. Keby to takto ostalo, tak by som umelej inteligencii nemal čo vytknúť. Ale Ubisoftu tieto prvky očividne nestačili a tak museli celú AI pokaziť na celej čiare. Pýtate sa ako je to možné? Jednoducho. Určite ste už všetci v hrách skúšali cheatovať. Niečo také, ako autoaim, zrýchlenie pohybu a tak podobne určite poznáte. A teraz si predstavte, že takto začne cheatovať nepriateľ. Jednoducho neviem z akého dôvodu dokážu nepriatelia strieľať s hrdzavým kalašnikom na obrovské vzdialenosti s chirurgickou presnosťou. O tom, že vidia cez rastliny a cez steny ani nehovorím. Podobne to je aj s vozidlami. Keď oni nastúpia do akéhokoľvek vozidla, tak je odrazu dva krát rýchlejšie ako keď ho šoférujete vy. To isté aj so zbraňami. Majú opoužívané, dokazené zbrane ale že by sa v ich rukách aspoň raz zasekli? To ani náhodou. Ale zato keď ich zoberiete vy, tak hádam po každom piatom výstrele sa vám zasekne alebo rovno vybuchne hlaveň. A cheatovanie ani z ďaleka nieje všetko! Teraz si zoberte, že týchto cheatujúcich nepriateľov budete stretávať takmer na každom kroku. Nepomôže vám ani 20-te vystrieľanie toho istého tábora, jednoducho oni sa tam aj tak budú dokola respawnovať. Prestrelky vo FC2 fungujú asi takto: Idete si na džípe, vystrielate nepriateľský tabor, presuniete sa o kúsok ďalej ale ejha… zabudli ste si zobrať náboje z krabice. Otočka naspäť do tábora a čo to nevidíte. Zas je tam plno nepriateľov, akoby sa nič nestalo. Takže vyvraždovačka sa môže opakovať. Asi nemusím písať že to je až nechutne frustrujúce a dokonale vás to odradí od hrania. A to ani nehovorím o tom, že počas prestreliek nepriatelia pôsobia akoby trpeli samomluvou…

Našťastie to s technickou stránkou nedopadlo tak zle ako s umelou inteligenciou. Ak je vo FC2 nejaká vec, ktorá ma pri hre udržala až do konca, tak je to neskutočne, do detailov prepracovaný svet Afriky, ktorý vás miestami dokáže tak vtiahnuť do hry, že aj zabudnete na všetko okolo vás. Jednoduch som za celý čas nenarazil na miesto, kde by som si povedal, že mi tam niečo chýba. Dosť často som len vystúpil z auta a začal pobehovať po krajine aby som si užil tú krásu naplno. Škoda len, že do hry nedali viac zvierat aby bolo to prostredie o kus živšie. Je síce pravda, že raz za čas narazíte na pasúce sa zebry, kozy (stale píšem o zvieratách :) ), sliepky a tak podobne. Ale to mi jednoducho nestačilo. Kde sú slony, hrochy, žirafy, tigre a ine divé šelmy, ktoré by som si tam výborne vedel predstaviť? ale áno, je to len strieľačka a nie simulátor života v Afrike. Ale tak či tak by to veľmi prispelo na kvalitách inak takmer dokonale spracovaného prostredia.

Nechýba tu ani denný cyklus, menenie počasia, dažde a dokonca sa v jednej časti dočkáte aj púštnej búrky, kde ledva vidíte kúsok pred seba. Ďalej musím spomenúť neskutočne skvele prepracovaný východ a západ slnka, ktoré su hádam aj krajšie ako v realite. Škoda len spracovania noci, ktorá mi prišla strašne odfláknutá. Jednoducho je noc a ono to vyzerá akoby bolo len zamračené. Žiadne obmedzenia vo viditeľnosti, žiadny vplyv na hrateľnosť, žiadne pekne svetelné efekty a ani nič podobné. Po pravde ma Far Cry 2 v noci nebavil ani z ďaleka tak ako cez deň. Našťastie sa dá noci veľmi ľahko vyhnúť. Stačí zbehnúť do vami obsadeného domčeku, na hodinkách si nastaviť o koľkej chcete budík a máte po probléme.

Kvalita technickej stránky nestojí len na veľmi prepracovanom prostredí a pekných efektoch, ale aj na veľmi kvalitne rozanimovanom hlavnom hrdinovi. Jednoducho nech robíte akúkoľvek činnosť, vaša postava sa chová presne tak, ako by ste si to želali v skutočnosti. Pri braní predmetov načahuje ruky, pri nastupovaní do auta si pekne otvorí dvere a plynulo nastúpi, dokonca aj premiestňovanie sa z pozície vodiča na stacionárny guľomet, pripevnený v zadu auta, je plynulé a pekne naanimované. Jednoducho ak vám niekde v iných hrách vadilo, že sa vám postava len teleportuje z miesta na miesto, tak vo Far Cry 2 sa dočkáte plynulých a veľmi kvalitných animácií. Možno si aj hovoríte, ako sa rozplývam na takej blbosti ale ani by ste neverili, ako práve táto blbosť zlepšuje herný zážitok. Keď zahráte, tak mi určite dáte za pravdu.

Čo ma ale fakt prekvapilo (nie, nebojte sa, už nejdem pisať o ďalšej vychytávke) je, že toto všetko dokáže krásne plynulo fungovať aj na len mierne nadpriemernom železe. Na počudovanie som sa za celú hru nestretol so žiadnymi veľkými bugmi, čo sa pri takejto hre len tak ľahko nevidí. Ak mi ale niečo na technickej stránke trocha vadilo, tak je to práve absencia lepšej deštrukcie a veľmi zle naanimovaní nepriatelia. Jednoducho som očakával, že počas hry bude môcť rúcať domčeky podobne ako v Crysise. Ale bohužiaľ som sa ničoho takého nedočkal. Taktiež tie animácie nepriateľov sú až na zaplakanie. Niekoho postrelíte a on tam začne nejak čudne tancovať až kým nepadne na zem. Niečo takéto je pri hre od ubisoftu, ktorý je majster čo sa týka akýchkoľvek animácii, dosť nepríjemná chyba, ktorá celkovo veľmi dobrý dojem kazí a namiesto kvalitného ragdollu, alebo niečoho podobného sa dočkáte len slabučkej, až smiešne pôsobiacej animácii.

Za technickou stránkou nezaostáva ani tá zvuková. Zvuky prostredia ako je vietor, šuštiace lístie, štebotanie vtákov, pukanie ohňa a tak podobne sú takmer dokonalé. Taktiež sú vysoko kvalitné aj zvuky streľby, výbuchov a podobne. Nechýba ani zmena hudby počas akčných sekvencií, ktorá dodáva hre šťavu. Toto ale obsahuje takmer každá druhá hra. Čo ale neobsahuje, je veľmi kvalitný dabing postáv, ktorý tu bohužiaľ ani náhodou nenájdete. Akékoľvek hovorené slovo je na tom až neskutočne biedne a práve toto je jedna z vecí, ktoré mi celý Far Cry 2 veľmi pokazili. Nech sa budete rozprávať s kýmkoľvek, stále budete mať pocit, akoby dabing postáv zbúchali behom pár hodín. Žiadne emócie, žiadne vystihnutie situácie, žiadne zaujímavosti, ktoré by vám vysvetlil dej, proste odfláknuté ako sa to len dalo. Ako som už spomínal v odseku o AI, aj nepriatelia pôsobia s tým svojim dabingom až smiešne. V momente ako vás zbadajú len kecajú a kecajú až kým ich nezastrelíte. Keby aspoň hovorili niečo normálne, nie 5x dokola tú istú vetu, akurát, že ju stále povedia troška pozmeneným spôsobom.

Keď som recenziu začal otázkou „Ako by som začal?“ tak ju uzavriem otázkou „Ako by som skončil?“ Asi tak, že Far Cry 2 mohol byť neskutočne kvalitná hra, keby každé plus, ktorých má FC2 veľmi veľa, nebolo zrazené dole veľkým mínusom. To sa hlavne týka AI, ktorá ma dosť často neskutočne frustrovala a v podstate to bola práve tá inteligencia, kvôli ktorej som na prvý pokus po pár hodinách hrania FC2 odinštaloval. Časom som sa ale k tomu našťastie vrátil a neoľutoval som. Dokonca aj ten problém s AI sa v druhej časti hry, ktorá sa odohráva v inej časti Afriky, ukľudnil, zlepšil sa tam dizajn prostredia, ktorý je už v prvej časti veľmi kvalitný a práve tam som si uvedomil, že ten príbeh vôbec nieje taký zlý ako som si celý čas myslel. Na jednej strane som mierne sklamaný, keď si zoberiem, aká kvalitná záležitosť to mohla byť. Ale na strane druhej ponúka Far Cry 2 veľa vychytávok, ktoré tu ešte neboli. Určite to nieje hra, ktorá sadne úplne každému, ale určite to je hra, z ktorej by som veľmi rád videl niektoré prvky v iných hrách. Ak niekedy bude Far Cry 3 a vychytajú v ňom všetky spomínané chyby, tak je dosť možne, že sa dočkáme len veľmi ťažko prekonateľnej strieľačky.

napísal Eduardo 20.12.2008



Páči sa mi!

7.7
FAR CRY 2

PC
PS3
Xbox 360

Vývoj: Ubisoft / Ubisoft
Štýl: Akcia
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 24.10. 2008
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
NOVÉ RECENZIE HRÁČOV
6.0
| The Last Of Us Part II
[pridal PrecedaVlasť 3.3.2024 3]
6.0
| The Last Of Us Part 2 remastered
[pridal PrecedaVlasť 27.2.2024 90]
6.5
| Star Wars Jedi: Survivor
[pridal PaPoČa 22.1.2024 21]
| Tomb Raider I-III Remastered
[pridal T0M0 16.1.2024 18]
9.3
| Alan Wake 2
[pridal Tiqer 20.12.2023 21]
| Witcher 4
[pridal Joey N 10.12.2023 0]
8.5
| Marvels Spider-man 2
[pridal Filip Basketak 27.10.2023 21]
8.9
| Remnant 2
[pridal Umelec roku 19.8.2023 11]
8.3
| Final Fantasy XVI
[pridal Tiqer 2.8.2023 27]
2.0
| Modern Warfare 2022 - minirecenzia
[pridal PrecedaVlasť 23.7.2023 0]
9.0
| Modern Warfare 2019 - minirecenzia
[pridal PrecedaVlasť 23.7.2023 0]
8.6
| Assassins Creed Valhalla
[pridal Lukášcico 11.7.2023 2]
| Preview na Final Fantasy 16
[pridal Sidh 26.5.2023 11]
8.2
| Star Wars Jedi: Survivor
[pridal Tiqer 12.5.2023 9]
9.5
| Resident Evil 4 (2023)
[pridal saimonkaca 5.4.2023 0]
10
8.7
| Resident Evil 4
[pridal Tiqer 4.4.2023 26]
9.0
| Lorelai
[pridal de Bielawa 1.4.2023 5]

SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dolby vision (1)
Zdravím, chcem sa opýtať na nejaké riešenie ohľado...
|Android smartphone do 200-250 ... (4)
Zdravím vás. Vedel by niekto poradiť budget telefó...
|Wifi a ethernet (9)
Ahojte, Mám problém s pripojením pc na net. Vše...
|Dragons dogma ii cz/sk forum (1)
https://steamcommunity.com/app/2054970/discussions...
|Ms windows cd key (33)
Zdravim. Pozeral som cdkeys, ale maju cenu nieco n...
|Svet, ukrajina, vojny ... (18386)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk