Bioshock Infinite

napísal s3wa 4.4.2012 pre PC

Užívateľské dojmy

Ak sa ešte pamätáte, ako Irrational Games vypustilo do herného sveta prvý BioShock. Spravili takmer hru s veľkým H. Mesto Rapture ponúkalo nezabudnuteľný zážitok z horrovej atmosféry. Potom vývojári s Irrational Games prenechali druhý diel na kolegov z 2K Marin. Tretí BioShock nemá absolútne nič spoločného s oboma dielmy, čo sa týka príbehovej linky.

 

V prvom trailery sme si mohli všimnúť hlavnú postavu hry. Vodné mesto Rapture, sen Andrewa Ryana, už nebude metropolou hry. Tentoraz to bude mesto na oblakoch, Columbia. Columbia je výsledkom amerických vynaliezavostí a ideálov. Toto mestečko postavila americká vláda v roku 1900, čo pre Ameriku znamená veľký pokrok.

 

 

Ako už som spomínal, že mestečko Columbia je v oblakoch tak sa kľudne môže pohybovať po celom svete. Jedného dňa Amerika prišla o svoj drahý klenot. Mestečko sa vyparilo, myslím tým, že mesto zmizlo v oblakoch. Každý deň hľadalo mesto okolo stovky ľudí, ale márne, nenašli ho. O Columbii nebolo počuť už dvanásť rokov, čo je dosť dlhá doba. Až na deň, kedy sa do pátrania mesta pustil hlavný hrdina Booker DeWiit. O Bookerovy je známe, že každý problém vyrieši i keď nie tou najlepšou cestou.

 

Neznáma osoba ho požiada aby sa vydal do mesta a zachránil ženu menom Elizabeth. Booker DeWiit nemôže nič iné iba úlohu prijať. Neznáma osoba mu povie kde sa mesto nachádza, čím mu prácu uľachčí. Booker zistí, že Elizabeth nie je žiadna normálna žena. Pýtate sa prečo? Používa špeciálne schopnosti (čo bolo možné aj v predošlých dieloch), pričom sa stihla zapliesť do konfliktu, ktorý zničil takmer celé mesto. Takže je pochopiteľné, že obyvatelia mesta jej dýchajú na krk. Utiecť z mesta nebude prechádzka ružovým sadom. Autory hry prezradili, že z Elizabeth môžete spojiť svoje schopnosti, čím súperov skolíte raz dva na zem.

 

 

Čo je žiaľ škoda, Elizabeth bude iba AI postavou, takže ju nebudete môcť ovládať. Ale ak by sa naskytol co-op bolo by možné Elizabeth ovládať. O co-ope zatiaľ nepadlo ani slovo. Možno sa vám zdá že Columbia je rajom, ale zdanie klame. Obyvatelia vás budú prenasledovať na každom kroku. Nemajú radosť, že ste ich prišli navštíviť. Utiecť z tohto pekelného raja vám pomôžu nadprirodzené schopnosti a taktiež aj množstvo zbraní.

 

Niektoré schopnosti pozostanú aj z predošlých dielov. Napríklad telekineze alebo elektrický šok. V predošlých dieloch ste často narážali na Big Daddyho, čo sa v trojke sa nestane. V Columbii narazíte na postavy ako Siren alebo Handyman.

 

 

Tretí diel bude pohánať Unreal Engine 3, ktorý už má tie svoje roky. Dá sa povedať, že celý engine je prerobený. Na obrázkoch vyzerá grafika v skutku pekne. BioShock čakáme na PC, Xbox360 a PS3 16.októbra 2012. BioShock vyzerá na obrázkoch skvelo tak ako aj na videách, bolo by škoda taký projekt pokaziť.






Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login




ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment   /  
kontakt: sector@sector.sk


Pre vstup na plnú web stránku sector.sk, kliknite sem www.sector.sk.