Analýza The Legend of Zelda: Breath of The Wild

pridal saver 16.3.2017 o 6:46

DF sa bližšie pozrelo na Zeldu, ktorá síce na Switchi ide v nedockovanom móde na 720p a v dockovanom 900p, ale má aj dynamické rozlíšenie, ktoré sa znižuje, keď je čip zaťažený. Ide však dole len o 10%, čo sa ťažko spozoruje a preto to nikto doteraz ani nezachytil. Na handhelde môže ísť dole na 1152x648 a na TV na 1440x810. Rovnako sa hra pri záťaži znižuje aj na WiiU na 1152x648.

Viac nájdete na www.eurogamer.net



Páči sa mi!

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Televízor k ps5 (7)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (0)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (3)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19787)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk