Autori DriveClub sľubujú, že hru nikdy nevypnete v záchvate hnevu |
Autori naznačujú, že v hre nebude dôležité vyhrávať.
Ak ste hrali hry zo série Motorstorm, špeciálne druhý diel, asi vám nemusíme pripomínať, ako vysoko bola nastavená v tomto dieli obtiažnosť. Pri dokončovaní posledných pretekov ste sa určite nevyhli záchvatom zúrivosť, ktorý zasiahol aj tie pokojnejšie osobnosti. Takáto nepriama podpora predaja nových ovládačov štúdiom Evolution Games je teda známa, no v ich najnovšej racingovke DriveClub by k takýmto situáciám už prísť nemalo.
No nebojte sa, nestojí za tým rapídne znížená obtiažnosť. Game director hry, Paul Rustchynsky, to opisuje veľmi jednoducho a je rád, že DriveClub je tou hrou, ktorú nebudete musieť vypínať v záchvate hnevu. Celý princíp spočíva v tom, že nemusíte prísť do cieľa na prvom mieste. Pri väčšine pretekárskych hier prichádza k tomu, kedy si poviete "všetko alebo nič". Celý pretek sa koncentrujete na čo najlepší výsledok, príde jedna blbá chyba a ocitáte sa na poslednom mieste. Pri hraní DriveClub však dostávate na trati rôzne vedľajšie úlohy, ako prejsť určitú časť v čo najrýchlejšom čase, dosiahnuť čo najvyššiu priemernú rýchlosť alebo pri prechádzaní zákrutou získať čo najväčší počet bodov za dobre vykonaný drift a prekonať tak skóre priateľov.
Ak ste súčasťou nejakého klubu, každou takouto úspešne dokončenou výzvou získavate body pre váš klub. Keď však hru vypnete, všetky vaše nahrané body budú preč. Takže ak aj stratíte dobrú pozíciu, stále máte pre čo hrať a teda úspešne prejsť cieľovou čiarou sa aj napriek tomu oplatí. Princíp prekonávania priateľov už využili aj v menšej odbočke z Motorstorm série v podobe Motorstorm RC, kde išlo minimálne o príjemné spestrenie a navyše mohli hráči svojich priateľov okamžite informovať o prekonanom rekorde aj cez sociálne siete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 45
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 93
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Analýza vizuálu Hellblade 2 111
- Epic Store teraz zadarmo rozdáva hru Farming Simulator 22 11
- Days of Play akcia práve začína 57
- Filmová recenzia: Furiosa - Mad Max Sága 48
- XDefiant spravil Ubisoftu rekord v rýchlosti dosiahnutia milióna hráčov 40 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Evolution Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|