DayZ pripravuje vozidlá, základne, helikoptéry a vylepšený lov

Tvorca pripravovaného zombie survival titulu, Dean "Rocket" Hall, potvrdil niektoré z vylepšení, ktoré v najbližšej dobe pribudnú do DayZ.

pridal roberto 23.1.2014 o 20:31 pod hry
DayZ pripravuje vozidlá, základne, helikoptéry a vylepšený lov

HRY > NOVINKY >

Tvorca pripravovaného zombie survival titulu, Dean "Rocket" Hall, potvrdil niektoré z vylepšení, ktoré v najbližšej dobe pribudnú do DayZ.

Najjednoduchšie by preňho malo byť pridanie vozidiel. Hráčske základne, alebo napríklad lietadlá sú už tvrdším orieškom: "Vozidlá budú jednoducho fungovať s fyzikou, ktorú sme nedávno pridali zbraniam a iným nástrojom. Hráčske základne zaberú dosť času a veľmi zložité je pridať aj helikoptéry a malé lietadlá, ale myslím že tie sú tiež dôležité."

Náročnosť hry by sa mala oproti terajšiemu stavu alfa verzie podstatne zvýšiť, len čo Hall zapracuje na hádzaní predmetov, improvizovaných zbraniach, love, luku a šípoch.

Hall má so svojou hrou obrovské plány a hra zatiaľ obsahuje len 20% toho, čo by tam chcel nakoniec mať. Niekde na zozname plánovaných vecí sa nachádza aj podpora pre Oculus Rift, ale najprv bude treba hru poriadne optimalizovať:

"ArmA 3 má obrovský rozsah a obrovské nároky napríklad na AI a ďalšie veci. Mnohé z týchto vecí potom spôsobujú problémy pri hre pre viacerých hráčov. Máme správy od spoločností Intel, AMD/ATI aj od Nvidie. Tie nám posielajú rady, ako optimalizovať klienta. Povedzme, že je tu ešte obrovský priestor na zlepšenie."

Hall má už aj jasnú víziu endgame cieľov, ktoré do svojej hry implementuje. Inšpiráciou mu je v tomto smere EVE Online. Prvky tejto hry by chcel zakomponovať prostredníctvom hráčskych základní a pokročilých vozidiel. Ale skôr než začne na týchto veciach pracovať, musí najprv ukončiť práce na architektúre hry.

DayZ pripravuje vozidlá, základne, helikoptéry a vylepšený lov

Hall rozhodne nepatrí k vývojárom, ktorí by svoju hru "hipovali" za každú cenu. Zaujímavý postoj zaujal pri spustení prístupu do alfa verzie hry, keď odporučil, aby si ľudia radšej hru kúpili až o mesiac alebo dva. Reakcia hráčov bola úplne opačná a počas prvého týždňa si prístup do Early Access zaplatilo 400 tisíc zvedavých hráčov. Rocket sa pritom nebojí pochváliť aj konkurenciu. Sám si vyskúšal pripravovaný titul Rust a nenašiel na ňom žiadne chyby, ale upozorňuje že Facepunch Studios pripravuje iný štýl hry ako on.

Práva na hru Hall predal Bohemii, ale dostáva podiel z predajov. Musí si zakazovať myslieť na všetky tie zarobené peniaze, aby sa mohol sústrediť na vývoj hry. Pri pohľade na výpisy z bankového účtu si ale aj tak musí pripadať ako v rozprávke.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19492)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk