DayZ pripravuje vozidlá, základne, helikoptéry a vylepšený lov |
Tvorca pripravovaného zombie survival titulu, Dean "Rocket" Hall, potvrdil niektoré z vylepšení, ktoré v najbližšej dobe pribudnú do DayZ.
Tvorca pripravovaného zombie survival titulu, Dean "Rocket" Hall, potvrdil niektoré z vylepšení, ktoré v najbližšej dobe pribudnú do DayZ.
Najjednoduchšie by preňho malo byť pridanie vozidiel. Hráčske základne, alebo napríklad lietadlá sú už tvrdším orieškom: "Vozidlá budú jednoducho fungovať s fyzikou, ktorú sme nedávno pridali zbraniam a iným nástrojom. Hráčske základne zaberú dosť času a veľmi zložité je pridať aj helikoptéry a malé lietadlá, ale myslím že tie sú tiež dôležité."
Náročnosť hry by sa mala oproti terajšiemu stavu alfa verzie podstatne zvýšiť, len čo Hall zapracuje na hádzaní predmetov, improvizovaných zbraniach, love, luku a šípoch.
Hall má so svojou hrou obrovské plány a hra zatiaľ obsahuje len 20% toho, čo by tam chcel nakoniec mať. Niekde na zozname plánovaných vecí sa nachádza aj podpora pre Oculus Rift, ale najprv bude treba hru poriadne optimalizovať:
"ArmA 3 má obrovský rozsah a obrovské nároky napríklad na AI a ďalšie veci. Mnohé z týchto vecí potom spôsobujú problémy pri hre pre viacerých hráčov. Máme správy od spoločností Intel, AMD/ATI aj od Nvidie. Tie nám posielajú rady, ako optimalizovať klienta. Povedzme, že je tu ešte obrovský priestor na zlepšenie."
Hall má už aj jasnú víziu endgame cieľov, ktoré do svojej hry implementuje. Inšpiráciou mu je v tomto smere EVE Online. Prvky tejto hry by chcel zakomponovať prostredníctvom hráčskych základní a pokročilých vozidiel. Ale skôr než začne na týchto veciach pracovať, musí najprv ukončiť práce na architektúre hry.
Hall rozhodne nepatrí k vývojárom, ktorí by svoju hru "hipovali" za každú cenu. Zaujímavý postoj zaujal pri spustení prístupu do alfa verzie hry, keď odporučil, aby si ľudia radšej hru kúpili až o mesiac alebo dva. Reakcia hráčov bola úplne opačná a počas prvého týždňa si prístup do Early Access zaplatilo 400 tisíc zvedavých hráčov. Rocket sa pritom nebojí pochváliť aj konkurenciu. Sám si vyskúšal pripravovaný titul Rust a nenašiel na ňom žiadne chyby, ale upozorňuje že Facepunch Studios pripravuje iný štýl hry ako on.
Práva na hru Hall predal Bohemii, ale dostáva podiel z predajov. Musí si zakazovať myslieť na všetky tie zarobené peniaze, aby sa mohol sústrediť na vývoj hry. Pri pohľade na výpisy z bankového účtu si ale aj tak musí pripadať ako v rozprávke.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 79
- História Fallout série 59
- Warhorse Studios nám budúci týždeň odhalia novú hru 81
- Európsky rebríček predaja hier za marec zaplavili C&C stratégie 24
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15
- Ako vyzerá GTA VI trailer pretvorený do live action podoby? 21
- Fallout hry stupli na hrávanosti, znovu sú aj v rebríčkoch predaja 71 zobraziť viac článkov >