Využitie DX11 v Metro Last Light |
Autori zo 4A Games potvrdili, že Metro Last Light bude na PC podporovať ako DX9, tak aj DX10 a DX11.
Autori zo 4A Games potvrdili, že Metro Last Light bude na PC podporovať ako DX9, tak aj DX10 a DX11. Samozrejme budú tam rozdiely, pri DX9 bude základné a najpomalšie nastavenie, na rovnakých detailoch je hra podľa autorov o 15% pomalšia ako pri DX10 a DX11. Nakoniec si to budete môcť aj vyskúšať, keďže DX10 bude mať rovnaké možnosti nastavení ako DX9, ale so spomínaným zrýchlením. DX11 pridá Parallax occlusion mapping a tesselláciu.
Tessellácia bude mať dva módy: jeden umožní vyhladzovať len určité objekty, druhý mód bude vyhladzovať všetko. Rozdiel medzi obomi módmi je približne 15 percent výkonu.
V hre nebude chýbať zapracovanie PhysX fyziky, ktorá bude využívať Nvidia hardvér, ale pobeží aj na AMD kartách, respektíve sa výkon presmeruje na procesor. Čiže ak na Radeonoch budete chcieť rozšírenú fyziku, budete potrebovať rýchly procesor.
Vo vyhladzovaní bude mať hra štandarne AAA typ antialiasingu podobný FXAA, ktorý sa ale nebude dať vypnúť, jedine zvýšiť na kvalitnejší SSAA. Podľa autorov je MSAA mŕtve a všetko vyhladzovanie je v hre v rukách programátorov, nie hardvéru.
Metro: Last Light vyjde 17. mája pre PC, Xbox360 a PS3. Autori už naznačili aj záujem o next-gen port titulu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 34
- Článok: Playdate 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Deep Silver / 4A Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|