Unreal Engine 4 bude aj pre mobily |
Nový Gameinformer je už v uliciach a ponúka 10 strán opisu technických možností Unreal Engine 4.
Nový Gameinformer je už v uliciach a ponúka 10 strán opisu technických možností Unreal Engine 4. Článok síce prináša veľa technických vecí, ale v zásade ciele UE4 enginu sú jasné, zjednudušiť prácu game designérov a grafikov minimalizovaním nutnosti programovania. Autori sa tak budú môcť viac sústrediť na samotnú hru.
Epic vývoji enginu konzultoval s Intelom, AMD, Nvidiou, Quallcomom a vypracovali spolu roadmap pre vývoj enginu. Bude sa postupne vyvíjať a znovu bude podporovať aj mobilné a slabšie grafické čipy, čo nám naznačuje, že nebude mať problém ani s Wii U, ktorého podpora bola na pretrase minulý týždeň.
Z výkonových detailov môže vraj engine vygenerovať milión particle efektov bez dopadu na výkon hry, generuje lens flare efekty dynamicky. Viac detailov nám priblíži samotný Epic v piatok na predstavení enginu.
Devkit pre Unreal Engine 4 vyjde čoskoro a firmy s ním už budú môcť pracovať. Engine autori plánujú na 10 rokov s tým, že jeho generácia by začala s príchodom nových konzol (zrejme budúci rok).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 146
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 56
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 40 zobraziť viac článkov >