Budú reklamy prerušovať hranie hier? |
Sony má patentovanú technológiu, ktorá dokáže hru zastaviť a počas pauzy prehrať reklamu.
Pokusov o in-game reklamu po pripojení sa online, používanie reálnych produktov hlavnými hrdinami tu už bolo niekoľkokrát. Ubisoft si potykal s product placementom v Splinter Cell, v Burnout Paradise sa zase menili každým updatom billboardy pri cestách. Sony ale chce zájsť ďalej, patentovala si technológiu schopnú prerušiť hru a počas vynútenej pauzy prehrať reklamu.
Systém navrhnutý Gary M Zalewskim dokáže cez server hranú hru na diaľku zastaviť, informuje Games Industry. A aby nedochádzalo k nechceným záchvatom zúrivosti tesne pred dosiahnutím nového levelu, na prichádzajúci reklamný blok hráča upozorní varovaním.
Patent existuje od minulého roka iba na papieri, o jeho nasadení v praxi sa nehovorí (zatiaľ), i keď logické by bolo nasadenie v rapídne sa rozrastajúcom segmente Free 2 Play hier. Reklama v hrách nie je ničím neobvyklým, zdarma distribuované aplikácie aj kratochvíle plnia free verzie rotujúcimi bannermi i plochami, ktoré odstráni malý poplatok, resp. premium verzia.
Reklama počas hrania konzolovej hry to by bol skutočný gól a tak sme si dovolili na dvoch ukážkach demonštrovať, ako by to v praxi mohlo fungovať.
God of War Ascension:
Killzone 3:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Manor Lords 46
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 112
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 86
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 92
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 77
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 55 zobraziť viac článkov >