Jade Raymond hovorí o smerovaní hier Ubisoftu |
Po vydaní pôvodne jej projektu I Am Alive sa nám znovu ozvala Jade Raymond z Toronto štúdia Ubisoftu. Ten momentálne rieši nový Splinter Cell, ale nie to nám chcela povedať.
Po vydaní pôvodne jej projektu I Am Alive sa nám znovu ozvala Jade Raymond z Toronto štúdia Ubisoftu. V štúdiu momentálne Jade rieši nový Splinter Cell a dokončuje Rainbow Six Patriots, ale to nám nechcela povedať.
Jej názory a aj smerovanie hier jej štúdia sú totiž zaujímavé a čiastočne aj pozitívne. Napríklad vidí nárast mobilných a sociálnych hier aj to, že trh sa mení veľmi rýchlo, ale hovorí, že vždy tu bude miesto pre najvyšší hi-end, nech je už tým hi-endom čokoľvek. Ľudia vždy budú chcieť niečo, čo im ponúkne lepší zážitok a to nebude len jednoduché mobilné zariadenie. Ak by sa napríklad z konzol stal Holodeck, ktorý môžete mať len doma, chcela by ho. Je to totiž niečo, s čím nenastúpite do autobusu.
AAA zážitky potrebujú byť poháňané najlepším hardvérom, ale dodala, že stále viac sa orientujú aj na to, aké sú zážitky ľudí. AAA produkcia sa tu má čo učiť z mobilných aplikácií, hlavne z prístupnosti týchto hier. Tu si myslí, že napríklad tie veci, ktoré boli spravené na mobile, môžu byť integrované do konzolových zážitkov a môžu byť ešte lepšie.
Z iných oblastí sociálnych prepojení je napríklad užívateľsky generovaný obsah cez level editor stále neprijateľný pre väčšinou hráčov. Toto je oblasť, ktorú chcú zlepšiť. Napríklad je pre ňu zaujímavá možnosť pretvárať svoj svet v hre, ktorým by sme následne zasiahli do sveta iných hráčov bez toho, aby sa museli pracne editovať mapy. To si myslí, že je kľúčom k novej generácii.
A čo sa týka Free 2 play hier? Jade ich veľmi neberie, sú totiž podľa nej drahé a neodskúšané. Pre ňu je to otázka obchodu. Nie je jej totiž jasné, či budú ľudia platiť a koľko budú platiť. Pri 60 dolárových hrách je to jasné, hráči si kúpia hru za 60 dolárov a zahrajú aj 5 minút, ale aj tak zaplatia plnú cenu. Pri Free 2 play hrách to nie je také isté, vyskúšajú a ak sa im nebude páčiť, tak si nedokúpia nič.
Vyzerá, že jej ide len jednoduchá matematika, ale žiaľ po pozitívnych úvodných slovách o pretrvaní v AAA priestore to zaklincovala ich cieľom v hrách budúcnosti. V next-gen hrách budú chcieť stále zachytiť epické zážitky z aktuálnych AAA hier, ale zároveň ich miešať s jednoduchosťou a prístupnosťou mobilných hier. A teda od Splinter Cell Conviction 2 čakáme funkciu - Press A to Shoot All Enemies.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 66
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- RECENZIA: Horizon Forbidden West - Complete Edition (PC) 66
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 212
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193 zobraziť viac článkov >