Reflect naznačuje budúcnosť 3D grafiky |
Univerzitný engine Brigade ukazuje možnosť raytracing renderovania na grafických kartách cez CUDA alebo OpenCL.
SOFTWARE > NOVINKY >
Univerzitný engine Brigade ukazuje možnosť raytracing renderovania na grafických kartách cez CUDA alebo OpenCL. Vyrenderuje tak napríklad scénu s 2 miliónmi polygónov, v tomto prípade ukazuje štýl Portalu v titule Reflect.
Reflect si môžete stiahnuť a skúsiť na vašom PC, ale nie všade bude fungovať tak ako má a preto tu máme video. Zatiaľ je to však ďaleko od toho, čo čakáme od skutočného raytracingu, ten je ešte pár rokov vzdialený.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 132
- Aký je Fallout seriál? 166
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 187
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119 zobraziť viac článkov >