Limity konzol podnecujú kreativitu |
Tvrdí to štúdio Volition popri výrobe nového dielu Saints Row.
Každá minca má dve strany, na každý názor existuje protinázor. Zatiaľ čo napríklad Ubisoft tvrdí, že hardvérové limity konzol brzdia kreativitu tvorcov, vo Volition majú na vec úplne opačný pohľad. Štúdio stojace za Freespace, seriou Red Faction alebo gangsterkami Saints Row hovorí:
„Iste, chceli by sme mať viac RAM a chceli by sme výkonnejšie grafické karty, lenže keďže vieme, aké presne sú naše hardvérové limity, musíme prichádzať s novými dizajnovými nápadmi, ako urobiť z hrania jedinečný zážitok. Technická stránka je jedna vec, teraz ale ide o to, kto vymyslí najlepší dizajn a príde s najlepšími inováciami.“
Štúdio tiež dodáva, že príprave enginu, nástrojov na jeho správu a rôznym vylaďovacím funkciám venovali množstvo času. Momentálne sa teda naplno sústredia na gameplay elementy a sľubujú, že Saints Row: The Third bude mať po tejto stránke skutočne čo ponúknuť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 89
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 81
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 35
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 369
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- RECENZIA: Felvidek 35
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: THQ / Volition Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|