Kojima prahne po realistickom násilí |
V poslednom čísle japonského magazínu Famitsu vyspovedala fešná produkčná Jade Raymond z Ubisoft Montreal žijúcu legendu, tvorcu mimoriadne obľúbenej a komplikovanej ságy Metal Gear Solid, Hidea Kojimu. Rozhovor (preložený serverom Develop) sa zaoberal témami, ako vyvíja Kojima-san hry, ktoré sú na oboch častiach zemegule (v Japonsku aj na západe) hráčmi očakávané rovnako dychtivo, čo hovorí na Assassin's Creed (ako fanúšik tejto stredovekej stealth akcie zasypal Jade a autorský tím chválou) a ako vníma násilie v hrách. Odpoveď Kojimu určite zježí chlpy na rukách predstaviteľov ratingových spoločností. Známy dizajnér si myslí, že v hrách nie je násilie vykresľované správne. „Napríklad, ak niekoho trafíte, alebo spôsobíte bolesť, tvár sa skriví v grimase bolesti. Ja chcem v mojich hrách niečo podobné zachytiť," uvažuje Kojima. „Ak nevidíte bolesť, nedokážete pochopiť, čo ste urobili a bojiskom prejdete bez toho, aby ste niesli zodpovednosť za svoje činy. Toto nechcem ignorovať. Chcem, aby hráči aspoň trochu premýšľali nad tým, čo násilie a vojna znamená," dodáva. Premýšľať nad násilím, rozhodnutiami a vojnou určite budeme v najnovšom majstrovskom diele Hidea Kojimu Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Tak sľubujeme.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 34
- Článok: Playdate 61 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: Konami / Kojima Productions Štýl: Akcia / Stealth Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|