Microsoft predstaví svoj DirectSR upscaling budúci mesiac |
Na marcovom GDC bližšie predstaví Microsoft svoje SuperResolution zapracovanie.
HARDWARE > NOVINKY >
Na marcovom GDC bližšie predstaví Microsoft svoje zapracovanie upscalingu priamo do DirectX a aj do Windows 11. Nazvaný je DirectSR, teda SuperResolution, ktoré bude priamo v DirectX Api a vývojári budú môcť jednoducho upscalovať na všetky karty. Respektíve aj samotný systém bude mať upscaling rovno v nastaveniach.
Microsoft na upscalingu podľa popisu spolupracoval s AMD a Nvidiou, aby ponúkol zapracovanie podľa danej karty. Otázne je, čo s Intelom, ale zrejme aj ten bude mať kompatibilitu. Upscaling bude automaticky využívať buď základný upscaling, alebo vyššie AI funkcie pre zväčšenie obrazu.
Zatiaľ je otázne, či sa to bude priamo napájať cez API na DLSS alebo FSR, alebo to bude fungovať samostatne.
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 110
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78 zobraziť viac článkov >