RE Engine Capcomu sa premenuje na REX engine, zapracuje aj Mesh shadre |
Nová technika ukázaná v Alan Wake prichádza aj do RE Enginu.
Capcom má svoj decentný RE Engine, ktorý používa vo svojich hrách. Posledné tituly už ukázali, že nemá moderné efekty, a tak ho Capcom plánuje upgradovať. Presnejšie už vyvíja novú verziu enginu nazvanú REX - RE Next Engine. Do neho bude postupne pridávať stále novšie súčasti a to:
- REDox
- REUI
- RELog
- REFlows
- REAssetStream
- REProfiler
- RELAuncher
- RERuntime
Vo videu to autori bližšie opísali:
Čo je dôležité, zapracuje do neho hlavne Mesh Shaders, teda techniku, ktorú teraz použil aj Alan Wake. Remedy však zatiaľ nepriblížilo, ako meshe využili, ale Capcom hovorí, že:
"Tituly, ktoré sú aktuálne vo vývoji, budú vykresľovať pozadia pomocou Mesh Shaderov. Hlavný dôvod pre použitie Mesh shaderov bola flexibilná kompresia vertex bufferu. Tie znížia využitie video pamäte kompresiou a dekompresiou dát. Vo veľa prípadoch kompresia umožnila 40% zníženie využitia pamäte, ale možné je aj väčšie."
Hovoria, že pri hardvéri bez mesh shaderov budú musieť emulovať funkciu cez vertex shadery, ale so zlým znovupoužitím vertexov.
Zároveň bude v novom engine hlbšie zapracovaný aj ray tracing, ktorý bude podporovať nové funkcie, vylepší sa výkon a manažment pamäte, draw cally a záťaž GPU.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Tsushima Director's Cut (PC) 129
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 45
- Plánuje Microsoft kúpiť Valve za 16 miliárd dolárov? 178
- VIDEO : Teaser na Witcher seriál s Liamom Hemsworthom 168
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Analýza vizuálu Hellblade 2 111
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 91
- Epic Store teraz zadarmo rozdáva hru Farming Simulator 22 11 zobraziť viac článkov >