Ghostwire: Tokyo ponúkne 15 hodín v hlavnom príbehu, ďalšie hodiny vo vedľajších úlohách |
Hráči sa môžu tešiť na desiatky hodín hrateľnosti.
Vedúci vývoja Ghostwire: Tokyo povedal viac o ponuke hry a konkretizoval počet hodín. Aspoň on to vidí na 15 hodín pre hlavný príbeh a 30-40 hodín spolu so všetkým vedľajším obsahom. Zdá sa, že tam bude čo robiť. Autori to prezradili v novom interview:
"Chceli sme, aby mal hráč možnosť ísť kamkoľvek, kde to pre neho môže byť zaujímavé. Ak vidíte niečo, čo je cool, chcete tam ísť a my sme chceli odstrániť prekážky alebo stres, ktorý by tam za normálnych okolností bol.
To zahŕňa aj vertikálny prístup, výstup po budovách. Takže, ak sa prechádzate po križovatke Shibuya a vidíte peknú budovu, môžete sa spýtať, čo tam asi hore je a aj tam vyjsť. Jednou z výziev, ktoré sme si kládli pri tvorbe takejto hry, je umožniť hráčovi nájsť spôsob, ako sa dostať hore. Použili sme duchov a umiestnili rôzne objekty, ktoré budú fungovať ako nápovedy, aby hráčovi povedali, aká je najjednoduchšia cesta, ako sa tam dostať. Bola to nová výzva, ktorú sme nečakali, ale bolo to niečo, čo nás bavilo vytvárať.
Pokiaľ ide o životnosť hry Ghostwire: Tokio, myslíme si, že len dokončenie hlavných misií trvá približne 15 hodín. Ak by ste chceli hrať a užiť si všetky vedľajšie misie, v závislosti od úrovne vašich zručností by to pravdepodobne trvalo približne dvakrát toľko času alebo viac. A tak by sme povedali asi 30 až 40 hodín hrania, ak by ste chceli prejsť všetok vedľajší obsah."
Hra vyjde 25. marca na PC a PS5, na Xbox budúci rok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- DOJMY: Forgotten but Unbroken 16
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- RECENZIA: Homeworld 3 5
- Microsoft zatvára niektoré štúdiá v Bethesde, ruší autorov Redfallu, ale aj autoro 172
- VIDEO : Wednesday ukazuje obsadenie druhej série 30
- Nový ROG Ally X handheld bude predstavený 2. júna 96
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 97 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / Tango Gameworks Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|