Square Enix priznalo, že Crystal Dynamics štúdio nebolo pre Avengers hru vhodné |
Síce Avengers im nevyšlo, hry ako služby budú do budúcnosti dôležité.
Často si až neskoro veľké firmy uvedomia, že singleplayerovému tímu nie je dobré dať vyvíjať onlineovku. Nemajú totiž skúsenosti a učiť sa na veľkej hre nikdy nie je dobré. Presne toto zistilo EA aj pri Antheme.
Firmy vidia len víziu a možné veľké peniaze, ale nevedia, že aj keď tam dajú tisíc vývojárov, nemusí to automaticky znamenať úspech. Singleplayerovky sú jednoduché a stačí doladiť cestu a pripraviť obsah na 10 alebo 50 hodín, ale pri týchto online lootovačkách je potrebné vedieť zaujať hráča na mesiace alebo roky a dať mu dostatočné motivácie hrať stále ďalej. To nie je jednoduché.
Prezident Square Enix označil Avangers ako sklamanie a musia sa z toho poučiť. Hlavne zdôraznil, že je potrebné dávať vývojovým tímom herné dizajny, ktoré najlepšie sedia ich skúsenostiam a záujmom. Priznáva aj to, že Avengeri s Games as Service službou boli príliš ambicióznym projektom. Dodáva, že Games as Service štýl je dôležitý a budú ho do svojich hier zapracovávať.
"V záverečnej fáze vývoja hry sme prekonali množstvo neočakávaných ťažkostí vrátane potreby prechodu na prácu z domu v dôsledku pandémie. Podarilo sa nám prekonať tieto výzvy a vydať hru, ale bohužiaľ sa to neukázalo tak úspešné, ako by sme chceli.
Síce výzva, ktorú sme s týmto titulom riešili, priniesla sklamanie, sme si istí, že dôležitosť Games as Service štýlu bude rásť, keď sa hranie hier bude viac orientovať na služby. Kľúčovou otázkou, na ktorú budeme musieť v budúcnosti odpovedať, je spôsob, akým začleníme tieto služby do dizajnu hier."
Crystal Dynamics už zbavili Avengerov a vrátili sa späť k svojim základom. Teraz vyvíjajú Tomb Raider a pomáhajú Microsoftu s Perfect Dark.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Mechovský sci-fi film Atlas je už na Netflixe, čo ukazuje? 45
- Šéf PlayStation produkcie predpokladá, že zameranie v hrách sa presunie z grafiky 116
- Doom: The Dark Ages má byť nová Doom hra, svet bude mať inšpirovaný stredovekom 77
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Bude nový Xbox zároveň referenčným dizajnom pre ostatných výrobcov? 86
- Analýza vizuálu Hellblade 2 111
- Days of Play akcia práve začína 57
- Epic Store teraz zadarmo rozdáva hru Farming Simulator 22 11
- Filmová recenzia: Furiosa - Mad Max Sága 48
- XDefiant spravil Ubisoftu rekord v rýchlosti dosiahnutia milióna hráčov 40 zobraziť viac článkov >