Microsoft ukázal, ako Direct Storage zrýchli nahrávanie hier na PC |
Direct Storage sa z Xboxu dostane už v lete aj na PC a umožní zrýchliť načítavanie z SSD diskov.
Direct Storage funkcia sa z Xboxu dostane už v lete aj na PC a umožní zrýchliť načítavanie textúr z SSD diskov.
Teda bude to priame načítavanie do grafiky bez nutnosti zapojenia procesora, o všetko sa postará samotná grafika a nebude sa čakať na procesor, kým všetko spracuje. Síce na rozdiel od Xbox konzol nemá PC samostatný dekompresný blok, ale to si vyrieši grafika cez svoje dekompresné compute funkcie. Len kompresia tu bude musieť byť kompatibilná a preto na nej Microsoft spolupracuje s Nvidiou, AMD a aj Intelom.
Samotná technológia bude podporovať PCIe 3.0 a aj 4.0 disky a všetky DX12 kompatibilné karty, aj keď DX12 Ultimate (RTX20,RTX30 a RX6000) ponúknu najlepší zážitok. Podľa Microsoftu tak môžu dosiahnuť menej ako 1-sekundové loadingy, pričom vďaka tomu, že sa o to nemusí starať procesor, ten môže riešiť iné veci.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 56
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Aké hry prídu v máji? 51
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 65
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53 zobraziť viac článkov >