Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered

pridal saver 4.10.2020 o 22:18 pod hry
Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered


Digital Foundry sa bližšie pozrelo na raytracing v Spider-man Remastered. Kde si znovu prešlo systém výpočtov raytracingu a ukázalo to na príklade Spider-mana. 

V ňom sú samozrejme na PS5 kompromisy a rozlíšenie raytracingu je nižšie vzhľadom na výkon. Nie sú tam zapracované niektoré efekty, niektoré filtre a preto sa odraz plne nezhoduje. Chýba napríklad hmla, dynamické efekty, zjednodušené sú stromy, alebo napríklad aj prechod pre chodcov sa odrazil inak. Ide o to, že obraz v odlesku sa renderuje ešte na zjednodušenej scéne a v nižšom rozlíšení. Podobne sme to videli aj v Ratchetovi aj v Gran Turismo záberoch. 

 DF to porovnalo s výkonom RTX2060 Super. Je to nakoniec aj očakávaný výkon od PS5.

Digital Foundry aj vysvetľuje prečo práve RTX2060 super, zdá sa im najbližšie k výkonu PS5, ako v raytracingu, tak aj bez neho.

Digital Foundry rozobralo raytracing v Spider-man Remastered





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Odišla mi grafická karta alebo... (14)
Ahoj, môžete mi prosím poradiť v čom je problém? N...
|Samsung q990d soundbar (1)
Zdravim, mám na ruke od Alzy zľavový kupón na tent...
|Ghost warrior 3 (1)
Ahojte. Viete mi odporučiť nejaký herný nb kde by ...
|Kodi (10)
Používate niekto KODI ? Potreboval by som pomôcť s...
|Steam deck - emulácia ps2 hier (2)
Čau. Hráva tu niekto PS2 hry na SD? Samozrejme poz...
|Svet, ukrajina, vojny ... (21153)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk