Nvidia pridala DLSS upscalingu nové funkcie a aj 8K podporu |
Síce DLSS zatiaľ neprešlo do verzie 3.0, ale dvojka dostala zaujímavé vylepšenia.
Síce DLSS zatiaľ neprešlo do verzie 3.0, ale dvojka dostala zaujímavé vylepšenia. Konkrétne do Unreal Engine 4 prídu nové možnosti práce s DLSS a to v 8K, vylepšenom VR a konečne DLSS dostane podporu dynamických rozlíšení.
Konkrétne to je:
- Nový Ultra performance režim pre 8K hranie - ešte nižšie pod Performance nastavenie príde Ultra Performance, ktoré bude zamerané na akceleráciu výkonu pre 8K. Teda nepôjde tam o kvalitu, ale aby to na RTX3090 išlo v 8K
- Vylepšená VR podpora - zachovanie 2880x1600 rozlíšenia na hi-end VR headsetoch pri 90 fps bude teraz jednoduchšie s DLSS
- Podpora dynamického rozlíšenia - DLSS už bude podporovať aj hry s dynamickým rozlíšením a rozlíšenie sa bude môcť zmeniť aj z frejmu na frejmem pričom finálne nastavené rozlíšenie v DLSS ostane zachované.
Updaty prídu do enginu tento mesiac. Zatiaľ ukazovala streamerom, ako vyzerá hranie v 8K:
Pre zaujímavosťm takto vyzerajú benchmarky RTX3090 v 8K. Až na Control všetky potiahli na 60 fps, zdá sa, že Controlu masívne pomohlo DLSS.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59 zobraziť viac článkov >