Black nukleárna FPS bomba |
Criterion Games začnú hráči z celého sveta čoskoro spájať iba s deštrukciou. To čo predviedli v Burnout 3: Takedown je len slabý odvar Burnout: Revenge (prichádzajúceho štvrtého pokračovania) a ten je pre istotu iba malou ukážkou toho, čo dokážu vývojári vytvoriť, keď sa povie – deštrukcia. Criterion redefinovali žáner racingu a druhá skupina ľudí, zodpovedná za prvé dva Burnouty, sa snaží to isté spraviť s žánrom FPS. Ale veď oni nemajú absolútne žiadnu skúsenosť so strieľačkami!?! Ako tvrdí hlavný dizajnér Alex Ward, to nie je vôbec žiadna prekážka. Autori sa týmto vyhnú zaužívaným herným mechanizmom a nechajú prehovoriť iba deštrukciu.
Black je priamočiara akcia, kde sa strieľa na všetko, absolútne VŠETKO, čo sa hýbe aj nehýbe. Criterion sa drží hesla, že aj v prázdnej miestnosti sa môže hráč zabaviť, ak drží v rukách zbraň. A k tým majú autori veľmi blízky vzťah. Fetišistický prístup sa odrazil na maniakálnych animáciach pri pohybe, vymieňaní zbraní, prebíjaní alebo odpadávajúcich nábojniciach. Porno so zbraňami. Špeciálna pozornosť je venovaná aj fyzike a deštrukcii prostredia. Každá vypálená guľka zanechá svoju stopu na čomkoľvek a je jedno či zasiahla svoj cieľ alebo nie. Miestnosť po radovánkach so zbraňou nebude vyzerať tak ako pred začatím exhibície.
Všetko sa pod guľkami a raketami rozpadáva. Sklenená výplň reštaurácie sa rozsype, keď pri nej vybuchne auto (po zásahu do nádrže s benzínom). Deštrukčný model zachádza naozaj ďaleko. Paľba z účinnej zbrane donúti najvyššie poschodie polorozpadnutej budovy k domino efektu, kedy sa zrúti na nižšie poschodie a potom ešte nižšie, až zoberie so sebou protivníkov a pochová ich v pivnici! V Black sa budovy po zásahu rakiet zložia ako domček z karát! Na bojisku lieta okolo vás omietka, prázdne nábojnice, prach, iskry, trosky, autá, nepriatelia a perspektíva sa každým výbuchom otriasa. Criterion sa snaží všetky detaily priviesť k dokonalosti. Nezabúda sa ani na rag-doll efekt.
V explozívnom prostredí Black sa nikdy nudiť nebudete. Smrť medzi protivníkmi môžete servírovať na 100 spôsobov a žiaden nebude vyzerať tak ako predošlý. Čo odlišuje Black od ostatných FPS hier, je arkádový prístup k hrateľnosti. V hre nikdy nevyprázdnite zásobníky a iba raz za čas bude nutné zbrane prebiť. Criterion sa sústreďuje iba na výbušnú hrateľnosť presýtenú efektami s konštantnou deštrukciou a extra dunivými zvukmi. Podľa zahraničných webov, je Black najlepšie ozvučená FPS hra.
Black vás zavedie do východnej Európy, kde v koži člena špeciálnej jednotky budete zvádzať neľútostný boj v exteriéroch aj v interiéroch s teroristami. Black nemá obsahovať multiplayer, je pripravovaný exkluzívne pre konzoly PS2 a Xbox a predbežný dátum vydania hovorí o začiatku budúceho roka. Ešte jeden detail k obrázkom, podľa tvrdení Criterion, to čo vidíte, je iba 50% kvalita grafiky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 87
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 79
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 34
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- RECENZIA: Felvidek 34
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- Manor Lords už predalo cez milión kópií, počet súčasných hráčov sa zvyšuje 32
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15 zobraziť viac článkov >
PS2
Vývoj: EA / Criterion Games Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|