Epic pridal do Unreal enginu podporu Xbox Series X a PS5, finalizoval raytracing |
Vývojári už môžu začať portovať svoje hry na nové konzoly.
SOFTWARE > NOVINKY >
Od verzie 4.25 už Unreal engine podporuje aj Xbox Series X a PS5 konzoly. Vývojári tak môžu pripravovať svoje hry na vydanie na nové konzoly. Zatiaľ však ide len o úvodnú podporu a postupne bude Epic vydávať ďalšie updaty s optimalizáciami, fixami.
Zároveň so 4.25 verziou vypustili aj Niagara systém na vizuálne efekty, ako aj vylepšenia do ich Chaos fyzikálneho a deštrukčného systému, zlepšenia shadingu, zvuku a ďalšie doplnky. Pribudla aj podpora Hololens 2.
Zapracovanie raytracingu je už rovnako finalizované s tým, že ďalšie funkcie ešte budú pribúdať.
Kompletné detaily o novej verzii nájdete tu.
Páči sa mi! (+5)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Chcete si zahrať Fallout štýl hry v exceli? 5 zobraziť viac článkov >