Analýza Ori and the Will of the Wisps

pridal saver 14.3.2020 o 11:44 pod hry
Analýza Ori and the Will of the Wisps


DF sa bližšie pozrelo na framerate v novom Orim na Xbox konzolách. Ten nie je stabilný a vidieť, že síce Moon studios vedia parádne spraviť vizuál, hudbu a hrateľnosť, no optimalizácia a celkovo technické dotiahnutie nie je práve ich silná stránka. 

Na oboch konzolách sa framerate pohybuje medzi 30 a 60 fps, čo je nečakané, keďže pôvodný Ori išiel pekne na čistých 60 fps aj na Xbox One S. Teraz je samozrejme grafika náročnejšia, je tam viac efektov, viac nasvietenia, dynamiky, fyziky a celé to ovplyvňuje výkon. Zrejme však optimalizácie neboli prioritou autorov a ako hovoria, už pripravujú patche. Čo sa týka rozlíšení, Xbox One S ide okolo 900p, Xbox One X okolo 4K, ťažko sa to presne určuje pre rôzne filtre.








Páči sa mi! (+2)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (9)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (2)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20042)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk