EA: DICE by vďaka cloudovému hraniu mohli priniesť deštrukcie ako v reálnom svete |
EA dôveruje cloudu, ktorý im vraj umožní priviesť ku hrám viac ako 1 miliardu nových hráčov
Tím DICE stojí za Battlefieldom, dvoma poslednými hrami Star Wars: Battlefront či Mirror's Edge. Je známy svojou technickou zdatnosťou, ktorá sa odzrkadlila na ich vlastnom Frostbite engine. Pred vizuálnom stránkou je však ešte systém deštrukcie, ktorý je v engine prítomný od čias Bad Company a s ktorým sa DICE spája najčastejšie.
V nedávnom rozhovore hlavný technologický riaditeľ spoločnosti Electronic Arts Ken Moss povedal, že vývojári v DICE by mohli byť nakopnutí hardvérovým potenciálom cloudu a priniesť realistické vykreslenie deštrukcie na bojisku:
"Som nadšený zo streamingu, ale v skutočnosti je to len jeden krok na celej ceste. Hlavným rozdielom v cloude nie je to, že CPU sa nachádza veľkej budove oproti tomu, že ho máte vo vašej obývačke; Hlavným rozdielom je, že teraz môžete mať desiatky, stovky, tisíce alebo milióny počítačov, čo dokážu robiť veci, ktoré pomôžu pri hernom výkone.
Ak to aplikujete na skutočnú hru, akou je Battlefield, DICE môže hrdo priniesť úžasné deštrukcie. Vyhodia veci do vzduchu lepšie ako ktokoľvek iný. Simulácie, ktoré robia pri deštrukcii sú však veľmi obmedzené v porovnaní s tým, čo by naozaj chceli robiť a čo môžu dokázať. Je to preto, že majú určité množstvo GPU, určité množstvo CPU a musia to robiť v reálnom čase. Keby tam mohli mať skupinu serverov, ktoré môžu prevádzkovať náš fyzikálny engine vo Frostbite a robiť lepšie výpočty, môže to byť ako v skutočnom živote. A môžete to uplatniť nielen na vyhodenie vecí do povetria. Môžete to aplikovať na každú časť hry."
EA vkladá do vývoja umelej inteligencie, nových technológií a cloud gamingu obrovské množstvo financií:
"Pri streamovaní je našou motiváciou možnosť, že nech sú hráči kdekoľvek, môžu hrať čokoľvek len chcú. Naša snaha je v súlade s touto filozofiou. Ak sa cloudové hranie vyvinie, prinesie to ďalšiu miliardu hráčov do herného sveta. Momentálne tam máme 2,6 miliardy ľudí. Chceme sa ubezpečiť, že sme v popredí, ale tiež získať prvotné poznatky, aby sme vedeli nájsť spôsob, akým v tejto sfére postavíme svoje hry.
Naše partnerstvo so spoločnosťou Microsoft je veľká záležitosť. Sme skutočne nadšení, že majú vieru v oblasti cloudových hier a že ju tvrdo tlačia. Aj naše vlastné investície sú veľká záležitosť. Pomáhajú nám získať veľmi priame poznatky. Sú to prirodzené rozšírenia práce, ktorú sme v minulosti vykonali s vecami, ako je Origin. Mali by ste očakávať, že sa naše partnerstvo prehĺbi viac ako v minulosti."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 73
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- RECENZIA: Stellar Blade 94 zobraziť viac článkov >